کارت شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء ۱۳۹۵

کارت شرکت در آزمون قضاوت ۹۵ منتشر شد

برای دریافت کارت شرکت در آزمون اینجا کلیک کنید

برای نمایش برگ‌راهنمای‌ کارت شرکت در آزمون تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۵ کلیک کنید

پایگاه خبری اختبار- پیرو اطلاعیه روز گذشته مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۵، کارت شرکت در این آزمون در سایت سازمان سنجش انتشار یافت.

داوطلبان می توانند با جستجو بر اساس ۱. شماره پرونده و سریال ثبت نامی؛ ۲. بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری؛ ۳. بر اساس شماره پرونده و کد ملی یا ۴. بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی، کارت خود را دریافت کنند.

همچنین داوطلبانی که شماره پرونده – سریال ثبت نامی و یا کد پیگیری خود را فراموش کرده اند می توانند بر اساس اطلاعیه مربوط ، با به همراه داشتن کارت ملی و یا اصل شناسنامه به باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به در یافت شماره پرونده و شماره داوطلبی اقدام و بر اساس روش چهارم کارت خود را دریافت نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید کسی هست بدونه تو این ازمون قضاوت حداقل باید دروس رو چه درصدی بزنیم یا چه تعداد از سوالات هر درس رو جواب بدیم کفایت میکنه تا از مرحله تستی گذر کنیم ؟

  2. سلام من شماره پرونده را از یاد بردم به باجه رفع نقص رو متوجه نشدم که به کجا باید ارجاع شوم لطفا دوستان راهنمایی کنن

    1. سلام

      اطلاعیه مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه درباره تاریخ پرینت کارت و محل رفع نقص کارت را مطالعه کنید. اسامی باجه های رفع نقص در جدول شماره ۲ آمده. لینک اطلاعیه در خط اول همین مطلب هست.

  3. سلام خسته نباشید

    ایا امکان تغییرحوزه انتخابی ازمون تصدی منصب قضا از کرمانشاه به البرز هست؟اکه هست ممنون میشم توضیح بدید.یاعلی

    1. دوست عزیز، با توجه به صدور کارت، بعیده که در این فرصت محدود با تغییر حوزه آزمون موافق بشه. می تونید از واحد پاسخگویی به داوطلبان آزمون قضاوت یا سایر مرکز مرتبط با آزمون سوال کنید.

      شماره واحد پاسخگویی به داوطلبان

      ۸۸۱۹۹۵۱۹

       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا