افزایش حقوق و دستمزد زندانیان در سال ۹۵

افزایش حقوق و دستمزد زندانیان در سال ۹۵

پایگاه خبری اختبار – مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از افزایش حقوق زندانیان در سال ۱۳۹۵ خبر داد.

رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از افزایش دستمزد زندانیان در سال ۹۵ خبر داد .

وی گفت : حقوق و مزایای مددجویان ماهر ۵۰ درصد شورای عالی کار ، نیمه ماهر ۳۸درصد و مددجویان با مشاغل ساده نیز ۲۷ درصد تعیین شده است .

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور افزود : در ۴ سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان به عنوان حقوق و دستمزد به زندانیان پرداخت شده که نسبت به سال های گذشته ۲۴۰ درصد رشد داشته که زندانیان با توجه به نوع کار و مدت زمان فعالیت حقوق و دستمزد دریافت می کنند.

مطهرنژاد ادامه داد : آمار بازگشت زندانیان دارای اشتغال به زندان  کاهش یافته است و بر همین مبنا این نرخ به یک تا دو درصد رسیده است.

مطهرنژاد از صاحبان صنایع ومشاغل، افراد خیر، کار آفرینان و بویژه از دولت محترم و مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به اشتغال زندانیان شد.

وی گفت: زندانیان در دو مقطع دوران محکومیت و پس از آزادی نیاز به کار دارند که اگر دستگاه های مسئول و مردم کشورمان به این مهم عنایت فرمایند، آسیب های اجتماعی کمتری در کشور تولید و هزینه های نظام اسلامی برای اداره زندانیان کاهش خواهد یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا