زمان اعلام نتایج آزمون وکالت مشخص نیست

رئیس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری:

ایرادها نسبت به سؤال های آزمون، تقریباً وارد نیست

تخلف در حوزه امتحانی زنجان صحت ندارد

پایگاه خبری اختبار- رئیس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری(اسکودا) با بیان اینکه هنوز زمان دقیق اعلام نتایج آزمون وکالت مشخص نیست، گفت: خبر تخلف در حوزه امتحانی زنجان صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از ایرنا، بهمن کشاورز امروز سه شنبه ۷ دی ماه، دربارۀ زمان اعلام نتایج آزمون وکالت افزود: تأخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت به دلیل احتیاط هایی است که بخاطر حفظ حقوق داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت ۵ آذرماه امسال انجام شده است. پایگاه خبری اختبار کلیه موارد مربوط به اعلام نتایج آزمون وکالت را در صفحه آزمون وکالت  درج می کند.

وی پیش تر گفته بود که نتیجه آزمون وکالت، در فرصت معقولی بعد از انتشار کلید اعلام خواهد شد.

رئیس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ادامه داد: دفترچه آزمون به همراه کلید آزمون، روز پنجم دی ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و به داوطلبان فرصت داده شد تا حداکثر ظرف ۲۴ ساعت سؤال های خود را به طور مکتوب برای اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ارسال کنند.

کشاورز اظهار کرد: با وجود اطمینان از اینکه تقریباً ایرادهای مطرح شده وارد نیست، اما در نهایت احتیاط، موضوعات یاد شده بررسی می شود.

وی در مورد زمان دقیق اعلام نتایج گفت: پیش از این برآورد زمانی اعلام نتایج یک ماه پس از برگزاری زمان آزمون بود، اما برای دقت بیشتر در اعلام نتایج، تاریخ دقیقی را اعلام نمی کنم.

کشاورز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در حوزه برگزاری آزمون در زنجان، یکی از پاکت های سؤال های آزمون مفقود شده و شخصی که سؤالات ِ متعلق به او موجود نبوده، مجبور می شود تا با دفترچۀ یکی از غایبین در آزمون شرکت کند و این مورد به گفتۀ حاضرین در جلسه، صورت جلسه نیز شده است، افزود: این موضوع صحت ندارد و تا این لحظه خبری مبنی بر این مسئله دریافت نکرده ام.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۷۶ دیدگاه ها

  1. سلام من دصدام ایناسن به نظرتون احتمال قبولی در آذربایجانشرقی هست. مدنی۶۲دادرسی مدنی ۷۳تجارت۶۸اصول۳۵جزا۴۰کیفری۶۰

  2. آیا با معدل ۱۱.۸ احتمال قبولی تو اصفهان هست ؟کسی میدونه معدل اخرین قبولی پازسال چند بوده؟ البته امسال ظرفیت هم کم شده

      1. چونی همشهری منم کرمانشاهیم ولی سسندج زدم کانئن کرمانشاه امسال وضعبت خرابه تخرانیها ریاد امده بودند معدل میره بالا اوضاع خرابه حداقل ۱۲ باید باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا