نماد سایت پایگاه خبری اختبار

آزمون تشریحی مترجمان رسمی تصحیح شده است

اعلام نتایج مترجمان رسمی

اعلام نتایج مترجمان رسمی

مدیرکل اسناد و امور مترجمان قوه قضائیه اعلام کرد :

آزمون تشریحی مترجمان رسمی تصحیح شده است

برای اعلام نتایج منتظر اعلام نظر معاونت حقوقی قوه قضائیه در چند مورد هستیم

کاظمی مدیرکل اسناد و امور مترجمان قوه قضائیه گفت: آزمون تشریحی مترجمان قوه قضائیه تصحیح و به اعتراض شرکت کنندگان نسبت به آزمون تستی رسیدگی شده است. علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان افزود: آزمون تشریحی مترجمان رسمی قوه قضائیه نیز تصحیح شده و انشالله  نتایج به زودی از طریق سایت سازمان سنجش به داوطلبان اعلام شود.

مدیرکل اسناد و امور مترجمان قوه قضائیه در ادامه افزود: با توجه به اینکه در چند مورد حد نصاب مستلزم نظرات معاونت حقوقی قوه قضائیه هستیم  پس از اعلام نظرات، نتایج از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

کاظمی اضافه کرد: پس از اعلام نتایج آزمون تشریحی مصاحبه از داوطلبان آغاز خواهد شد .
به گزارش میزان، آخرین تاریخ برگزاری آزمون مترجمان رسمی ۲۰ بهمن ۱۳۸۵ بوده است که در آن تاریخ از میان چند هزار شرکت کننده حدود ۲۵۰ نفر پذیرش شدند.

آزمون جذب مترجمان رسمی در دو بخش تستی و تشریحی ۹ مردادماه با شرکت  بیش از ۷ هزار نفر داوطلب در رشته زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی استانبولی، ترکی آذری، چینی، اسپانیولی، عربی، فرانسه و کردی برگزار شد.

در مرحله اول نتایج آزمون تستی از سوی سازمان سنجش به اداره کل اعلام که با توجه به وضعیت داوطلبان و نتایج اولیه نمره قبولی  از طرف اداره کل فنی در هر زبان تعیین می‌شود.

خروج از نسخه موبایل