نماد سایت پایگاه خبری اختبار

احتمال منتفی بودن تکمیل ظرفیت برای آزمون وکالت ۹۹

کارن روحانی تکمیل ظرفیت آزمون وکالت سال ۹۹

کارن روحانی

پایگاه خبری اختبار- نایب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از احتمال منتفی بودن انجام تکمیل ظرفیت آزمون وکالت سال ۹۹ خبر داد.

کارن روحانی در پاسخ به سوال خبرنگار اختبار درباره آخرین وضعیت تصمیم‌گیری درباره تکمیل ظرفیت آزمون وکالت سال ۹۹ گفت که فعلا در این مورد در هیات مدیره کانون تصمیمی اتخاذ نشده است.

او همچنین درباره زمان تعیین تکلیف موضوع گفت که احتمالا برای این آزمون تکمیل ظرفیت در کار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

آزمون وکالت ۹۹:

طبق آگهی ثبت نام آزمون وکالت ۹۹ ثبت نام این آزمون از ۶ تا ۱۶ مهر ماه ۹۹ در تارنمای سایت سنجش قابل انجام بود و زمان برگزاری آزمون در ۲۸ آذر ماه تعیین شده بود.

اما پس از سه بار تاخیر، سرانجام آزمون وکالت ۹۹ در روز جمعه مورخ ۲۵ تیر ماه در ۱۱۰ حوزه کشور با ۸۱ هزار و پانصد نفر شرکت کننده برگزار شد. و دفترچه سوالات همراه با پاسخنامه رسمی در اول مرداد در اختیار داوطلبان قرار گرفت و نتایج این آزمون در ۲ شهریور ماه اعلام شد

دانلود دفترچه سوالات آزمون وکالت ۱۳۹۹ (نسخه رسمی) + پاسخنامه

آزمون وکالت ۱۴۰۰:

آزمون وکالت ۱۴۰۰ نیز با توجه به نامه معاونت حقوقی قوه قضاییه مبنی بر اجرای آیین نامه لایحه استقلال در این آزمون، در هاله ای از ابهام قرار دارد. در مصوبات چهلمین همایش کانون های وکلای دادگستری که اواخر آبان در بوشهر برگزار شد، ۲۰ اسفند برای زمان برگزاری این آزمون تعیین شد. و متون فقه و حقوق اساسی به منابع آزمون اضافه شد.

خروج از نسخه موبایل