نماد سایت پایگاه خبری اختبار

احتمال موافقت هیات مدیره کانون وکلای مرکز با تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۹

عبدالله سمامی

عبدالله سمامی

پایگاه خبری اختبار- نایب‌رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از تصمیم‌گیری درباره تکمیل ظرفیت آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ این کانون پس از تعیین تکلیف قبول‌شدگان آزمون و اتمام فرایند ثبت‌نام خبر داد.

به گزارش اختبار، درحالی‌که پیش‌تر کارن روحانی، یکی از اعضای هیات مدیره کانون مرکز، از احتمال منتفی بودن تکمیل ظرفیت برای آزمون وکالت ۹۹ خبر داده بود، عبدالله سمامی، دیگر عضو هیات مدیره این کانون به خبرنگار اختبار گفت:

با توجه به اینکه هنوز فرآیند ثبت‌نام‌ها به اتمام نرسیده، هیات مدیره هنوز هیچ تصمیمی در این‌خصوص نداشته و انشاءالله به محض اتمام فرایند ثبت‌نام‌ها، تصمیم خواهد گرفت.

سمامی با بیان اینکه آزمون ۹۹ فرق خاصی با آزمون‌های سال‌های قبل نداشته و به نظر می‌رسد احتمال جذب کارآموزان در مرحله تکمیل‌ظرفیت برای این آزمون هم وجود دارد، تاکید کرد: نهایتاً تصمیم‌گیری در این‌باره بر عهده هیات مدیره است و باید منتظر این تصمیم باشیم.

آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ که به دلیل شیوع کرونا چند مرتبه به تعویق افتاده بود در ۲۵ تیر ۱۴۰۰ برگزار و نتایج این آزمون در ۲ شهریور ماه اعلام شد.

بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی کانون وکلای دادگستری مرکز، فرایند صدور پروانه قبول‌شدگان سال ۱۳۹۹ این کانون، از ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل