نماد سایت پایگاه خبری اختبار

تعویق مصاحبه‌ های علمی و روانشناسی اداره کل جذب و گزینش قوه قضاییه در استان تهران

نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۹۹ در اواخر شهریور تعویق مصاحبه‌ های علمی و روانشناسی اداره کل جذب و گزینش قوه قضاییه در استان تهران

تعویق مصاحبه‌ های علمی و روانشناسی اداره کل جذب و گزینش قوه قضاییه در استان تهران

پایگاه خبری اختبار- کلیه مصاحبه های علمی و روانشناسی اداره کل جذب و گزینش قوه قضاییه در استان تهران در ایام تعطیل به تعویق افتاد.

یه گزارش اختبار معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای از تعویق کلیه مصاحبه های علمی و روانشناسی این سازمان در ایام تعطیل استان تهران خبر داد.

تعطیلی واحد های قضایی تا هفته آینده

گفتنی است طبق اطلاعیه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا درخصوص تعطیلی و اعمال محدودیت پایان هفته جاری، کلیه واحدهای ستادی، قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه استان‌های تهران و البرز تا پایان یکشنبه هفته آینده تعطیل هستند.

زمان مصاحبه به صورت تلفنی اعلام خواهد شد

همچنین طبق اعلام معاونت منابع انسانی قوه قضاییه زمان دقیق مصاحبه علمی و روانشناسی مذکور طی تماس تلفنی به داوطلبان اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

معاون منابع انسانی قوه قضائیه جزئیات آزمون و جذب قضات را تشریح کرد

متن کامل اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه را در ادامه بخوانید:

اطلاعیه اداره کل جذب و گزینش قوه قضاییه

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، با توجه به تعطیلی واحدهای ستادی، قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه استان‌های تهران و البرز تا پایان یکشنبه هفته آینده؛

کلیه مصاحبه های علمی و روانشناسی اداره کل جذب و گزینش قوه قضاییه در استان تهران که متقارن با ایام تعطیل است مجدداً از سوی اداره کل مربوطه به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید.

زمان دقیق مصاحبه علمی و روانشناسی مذکور طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد.

شایان ذکر است، بنابر اعلام معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و با عنایت به اعلام سخنگوی دولت مبنی بر تعطیلی ادارات تابعه استان‌های تهران و البرز از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ لغایت روز یکشنبه مورخ  ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ به منظور پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا؛

کلیه واحدهای ستادی، قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه استان‌های تهران و البرز تا پایان یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

خروج از نسخه موبایل