نماد سایت پایگاه خبری اختبار

ادامه اعتراضات کارکنان قوه قضاییه علی‌رغم قول حجت‌الاسلام مصدق برای بهبود شرایط

تجمع کارکنان اداری قوه قضاییه در اعتراض به وضعیت معیشتی خود

پایگاه خبری اختبار- کارکنان قوه قضاییه امروز یکشنبه برای دومین روز و در اعتراض به شرایط معیشتی خود، در برخی شهرهای کشور تجمعات اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش اختبار، در پی رد شدن کلیات طرح فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضاییه در جلسه علنی روز ۱۵ دی‌ماه مجلس شورای اسلامی، کارکنان این قوه روز شنبه ۱۸ دی با برگزاری تجمع‌هایی مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.

در واکنش به این تجمعات، شب گذشته معاون اول قوه قضائیه در پیامی ویدئویی با اشاره به ابراز ناراحتی رئیس قوه قضاییه از عدم تصویب طرح فوق العاده خاص کارکنان دستگاه قضا در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری رئیس قوه قضاییه برای جبران این موضوع خبر داد و گفت: در روزهای اخیر با پیگیری‌های رئیس قوه قضاییه، هماهنگی‌هایی در این زمینه با دولت انجام شد. به ویژه رییس جمهور قول مساعد دادند که این موضوع به نحوی جبران شود.

معاون اول دستگاه قضا تاکید کرد: به اطلاع همکاران قضایی خود در سراسر کشور می‌رسانم که به زودی و با تحقق این وعده‌ها از سوی دولت، خبرهای خوشی را شاهد خواهیم بود.

بااینحال اعتراضات کارکنان این قوه امروز هم ادامه یافته و گروهی از آنها در مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یافتند، جایی که امروز رئیس‌جمهور برای بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در آن حاضر شده است.

خروج از نسخه موبایل