ارائه خدمات ثبتی و معاملاتی در دفاتر اسناد رسمی، منوط به ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان است

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی سازمان ثبت و اسناد کشور از اتصال سامانه ثبت الکترونیک اسناد به سامانه املاک و اسکان خبر داد.

به گزارش اختبار، از ابتدای هفته جاری ارائه تمام خدمات ثبتی و معاملاتی در دفاتر اسناد رسمی به استعلام کد پستی اشخاص از سامانه ملی املاک و اسکان منوط شده است.

سامانه ملی املاک و اسکان کشور، توسط وزارت راه و شهرسازی و براساس قانون مالیات‌های مستقیم، برای احصا و سنجش صحت اطلاعات مالکان، ساکنان و کاربران املاک کشور و معاملات آن‌ها راه‌اندازی شده است.

طبق قانون مالکان و سرپرستان خانوار برای دریافت برخی خدمات از دستگاه‌های اجرایی باید با مراجعه به درگاه الکترونیکی این سامانه به نشانی https://amlak.mrud.ir نسبت به ثبت، مشاهده و ویرایش اطلاعات مالکیت و سکونت فعلی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا