پایگاه خبری اختبار

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۹ کانون فارس و کهگیلویه و بویر احمد (سهمیه آزاد)

زمان بندی و مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان کانون وکلای فارس کانون وکلای فارس

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای فارس، کهگیلویه و بویر احمد اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ در سهمیه آزاد را منتشر کرد.

به گزارش اختبار اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ سهمیه آزاد از رتبه ۱ تا ۸۸ در وب‌سایت این کانون قرار گرفته است.

طبق جدول تحلیلی اعلام ظرفیت کانون های وکلا برای آزمون وکالت ۱۴۰۰، این کانون ظرفیت کارموز وکالت در سال ۱۴۰۰ را برابر با ۱۲۶ نفر اعلام کرده بود. که از این آمار تعداد ١٠٠ نفر به استان فارس و تعداد ٢۶ نفر به استان کهگیلیویه و بویر احمد اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید

اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ سهمیه آزاد

گفتنی است این کانون در خصوص نحوه حضور پذیرفته شدگان این کانون و مذارک و شرایط لازم هیچ اطلاعیه ای منتشر نکرده است و به محض اعلام شرایط، اطلاعیه ها  در سایت اختبار قرار داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

متن اطلاعیه تعیین ظرفیت کانون وکلای فارس،کهگیلویه و بویر احمد

حسب مصوبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ کمیسیون موضوع  تبصره ماده ١ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری مصوب۱۳۷۶/۰۱/۱۷ ظرفیت پذیرش کارآموزان وکالت سال ١۴٠٠ استان های فارس و کهگیلیویه و بویر احمد جمعاً ١٢۶ نفر تعیین گردید.  لازم به ذکر است؛ تعداد ١٠٠ نفر به استان فارس و تعداد ٢۶ نفر به استان کهگیلیویه و بویر احمد اختصاص یافت.

روابط عمومی و امور بین الملل کانون وکلای دادگستری منطقه فارس

 

خروج از نسخه موبایل