نماد سایت پایگاه خبری اختبار

اطلاعات حقوق دریافتی تمام سطوح مدیریتی باید در سامانه ثبت حقوق و مزایا ثبت شود

بخشنامه

اصلاح بخشنامه مربوط به نحوه بارگزاری اطلاعات حقوق و مزایای مدیران در سامانه ثبت حقوق و مزایا

پایگاه خبری اختبار- رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، بخشنامه‌ی اصلاح بخشنامه مربوط به نحوه بارگزاری اطلاعات حقوق و مزایای مدیران در سامانه ثبت حقوق و مزایا را ابلاغ کرد.

متن این بخشنامه که به شماره 578360 و در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ صادر شده، به شرح زیر است:

بخشنامه به تمامی دستگاه های اجرایی مشمول ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

با عنایت به اعلام‌نظر قطعی شماره ۷۸۹۸۵‏/هـ‌ب مورخ ۱۹‏/9‏/1397 رییس محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح بند (۲) تصویبنامه شماره ۹۹۱۴۵‏‏/ت۵۵۲۲۳هـ مورخ ۲۸‏‏/7‏‏/1397 هیأت محترم وزیران موضوع "ثبت اطلاعات پرداخت‌های کارکنان و مدیران در سامانه ثبت حقوق و مزایا"، بدین‌وسیله در جهت تامین نظر ابلاغی، عبارت بین‌الهلالین (از سطح مدیرکل به بالا) از قسمت اخیر بند ۱ بخشنامه شماره ۳۳۶۵۶۶ مورخ ۲‏/7‏/1397 این سازمان حذف می‌شود.

بدین‌ترتیب کلیه مقامات، رؤسا، مدیران و همترازان آنان (در تمامی سطوح مدیریتی) در شمول این بند از بخشنامه قرار می‌گیرند و دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه مکلفند اطلاعات مربوط به اقلام پرداختی مشروحه در این بند به مقامات، رؤسا و مدیران و همترازان آنان در تمامی سطوح مدیریتی را در گزینه "مشاهده پرداختی‌های مدیران" سامانه اطلاعاتی دستگاه، بارگذاری نمایند.

جمشید انصاری- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

به گزارش اختبار، متن نظریه‌ رئیس مجلس شورای اسلامی که در روزنامه رسمی ۲۴ آذر ۹۷ منتشر شده، به شرح ذیل است:

«براساس ماده (۲۹) «قانون برنامه پنجساله ششم» ـ مصوب ۱۳۹۵ـ لازم است اطلاعات کلیه اقلام پرداختی به «مقامات، رؤسا، مدیران کلیه دستگاه‌های اجرائی» در سامانه ثبت حقوق و مزایا، منعکس شود. از آنجا که بند (۲) مصوبه دلالت بر ثبت کلیه اقلام پرداختی به «مدیران کل به بالا» در سامانه دارد و شامل سایر مدیران در مراتب پایین‌تر نمی‌شود، از حیث تضییق دامنه شمول قانون، مغایر با قانون می‌باشد.»

 

 

خروج از نسخه موبایل