نماد سایت پایگاه خبری اختبار

اطلاعیه اسکودا در مورد بومی گزینی و امکان مهمان شدن در آزمون وکالت ۹۵

اطلاعیه اسکودا درمورد بومی گزینی آزمون وکالت ۹۵

اطلاعیه اسکودا درمورد بومی گزینی آزمون وکالت ۹۵

اطلاعیه اسکودا در مورد بومی گزینی و امکان مهمان شدن پذیرفته شدگان در آزمون وکالت ۹۵

پایگاه خبری اختبار- اسکودا با انتشار اطلاعیه ای در مورد بومی گزینی و امکان کارآموزی به صورت مهمان توضیحاتی ارائه کرد.

طبق این اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۵ نمی توانند به صورت مهمان در کانونی غیر از کانونی که از طریق آزمون در آن پذیرفته شده اند به صورت مهمان کارآموزی کنند.

همچنین در این اطلاعیه در مورد بومی گزینی تاکید شده است که هر کانون در این مورد به طور مستقل تصمیم گیری خواهد کرد، تاکنون فقط کانون وکلای خوزستان به طور صریح و رسما از تصمیم خود مبنی بر بومی گزینی در آزمون وکالت ۹۵ خبر داده است و هنوز وضعیت برخی کانون های دیگر که در مورد ظرفیت و وضعیت جذب کارآموز از طریق آزمون وکالت ۹۵ اطلاع رسانی نکرده اند مشخص نیست.

متن این اطلاعیه به این شرح است :

باسمه تعالی

چون برخی داوطلبان محترم شرکت در آزمون ورودی سال ۱۳۹۵ کانونهای وکلا سوال می فرمایند که در آزمون سال جاری موضوع ” بومی گزینی” و ” کارآموزی به صورت مهمان” چه وضعیتی خواهد داشت، لزوماً اعلام می شود :

اولاً- کسانی که در آزمون سال ۱۳۹۵ پذیرفته می شوند،امکان کارآموزی به عنوان مهمان را ، در کانونی غیر از محل پذیرش، نخواهند داشت.

ثانیا- موضوع ” بومی گزینی” در آگهی ثبت نام جایی نخواهد داشت.داوطلبان محترم برای آگاهی از وضعیت کانون مورد نظر خود در این مورد، باید به سایت اختصاصی کانون مورد نظر مراجعه فرمایند.

اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا)

خروج از نسخه موبایل