نماد سایت پایگاه خبری اختبار

اطلاعیۀ مرکز امور مشاوران قوۀ قضائیه در مورد پذیرفته شدگان آزمون

سایت اختبار - مرکز امور مشاوران حقوقی قوه قضائیه

اطلاعیۀ مرکز امور مشاوران قوۀ قضائیه در مورد پذیرفته شدگان آزمون

برای دریافت نتیجه اینجا کلیک کنید

تذکرات مهم جهت اطلاع پذیرفته شدگان محترم : 

۱- پذیرفته شدگان در آزمون صرفاً به عنوان پذیرفته شده اولیه محسوب گردیده و در بدو امر می بایستی با در دست داشتن مدارک ذیل جهت ثبت نام و تکمیل پرونده طبق برنامه زمانبندی به مرکز مراجعه نمایند .

(تاریخ مراجعه هر  یک از پذیرفته شدگان در مقابل نامشان در لیست اعلامی درج گردیده و عدم مراجعه هر یک از ایشان در تاریخ اعلام شده به منزله انصراف تلقی خواهد گردید. )

آدرس مرکز جهت مراجعه : تهران،‌ بلوار آفریقای شمالی ،‌خ گلفام ، پلاک ۵۴

تذکر : کپی مدارک ذیل حتماً در برگ A4  ارائه گردد .

الف ) اصل شناسنامه به همراه کپی از تمام صفحات آن (در صورت داشتن توضیحات)

ب ) اصل مدرک معتبر کارشناسی از دانشکده های معتبر داخلی و خارجی (در حالت اخیر به شرط ارزیابی رسمی) در شاخه های رشته حقوق و الهیات باگرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی و کپی برابر با اصل آن .

ج ) اصل مدرک تحصیلی دیپلم و یا تصویر برابر با اصل آن .

د) اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم به همراه کپی پشت و رو (مخصوص آقایان)

هـ) اصل کارت ملی به انضمام کپی آن (پشت و رو)

و) ۶ قطعه عکس جدید ۳*۴

۲- ارائه گواهی موقت پایان تحصیلی و یا دانشنامه معتبر کارشناسی الزامی می باشد و ارائه گواهی تعداد واحدهای گذرانده قابل پذیرش نیست .

توضیحات :

مدارک معادل کارشناسی یا مدارک کارشناسی در رشته هایی غیر از حقوق ، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی قابل پذیرش نمی باشد .

افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از شاخه های حقوق می باشند الزاماً می بایست مدرک کارشناسی آنان حقوق یا الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی باشد .

۳- داشتن حداقل ۲۴ سال تمام شمسی و حداکثر ۶۵ سال تمام شمسی برای پذیرفته شدگان آزمون وکالت اجباری است. (متولدین ۱۳۶۹ به قبل و متولدین اسفندماه ۱۳۲۸ به بعد)

۴- افرادی که از سهمیه ایثارگری و جانبازی استفاده نموده اند لازم است اصل گواهی، مدارک و اسناد مربوطه را بر اساس موارد ذیل از مراجع ذی صلاح (بنیاد جانباران انقلاب اسلامی استان ستاد رسیدگی به امور آزادگان ، بنیاد شهید انقلاب اسلامی ، واحد بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، امور جهادگران وزارت جهاد کشاورزی) ارائه نمایند.

ب) جانبازان ۲۵% و بالاتر

ج) بستگان درجه اول شهداء و مفقودین و جانبازان ۵۰% به بالا

۵- چنانچه افراد پذیرفته شده هر یک از مدارک مندرج در اطلاعیه آزمون را در هنگام ثبت نام ارائه ننمایند و یا بعداز بررسی مشخص گردد که مدارک ارائه شده دارای وجاهت قانونی نمی باشد از انجام ادامه مراحل پرونده جلوگیری به عمل آمده و قبولی این افراد کان لم یکن تلقی می گردد .

۶- افراد پس از ارائه مدارک و احراز شرایط اولیه جهت ثبت نام، بر اساس برنامه زمان بندی که متعاقباً اعلام خواهد شد از آنها مصاحبه علمی و احکام صورت خواهد گرفت .

خروج از نسخه موبایل