نماد سایت پایگاه خبری اختبار

اعلام جزییات مرحله دوم آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه تا ساعاتی دیگر

رامتین قانع

رامتین قانع

رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه:

ظرفیت هر استان در آزمون سال ۹۸ را اعلام می‌کنیم

وجود تکمیل ظرفیت در آزمون سال جاری به نتایج مرحله دوم آزمون بستگی دارد

پایگاه خبری اختبار- رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه از اعلام جزییات مرحله شفاهی آزمون سال ۱۳۹۸ این مرکز تا پیش از پایان امروز خبر داد.

رامتین قانع در گفت‌وگو با خبرنگار اختبار گفت: تا قبل از ساعت ۲۴ امشب جزئیات مرحله دوم آزمون سال ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد. همچنین امشب ظرفیت های استانی جذب وکیل نیز منتشر خواهد شد و همگان به کذب بودن شایعات پیرامون مرکز وکلای قوه قضاییه وقوف خواهند یافت.

قانع همچنین با اشاره به مسدود شدن صفحه اینستاگرام مرکز وکلای قوه قضاییه که به دلیل انتشار اخبار مربوط به شهید قاسم سلیمانی رخ داده است، گفت: سعی می کنیم از این پس اطلاع‌رسانی‌ها از طریق صفحه کمیسیون کارآموزی این مرکز صورت پذیرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره زمان و شیوه رسیدگی به اعتراضات آزمون مرحله اول اظهار داشت: طبق قاعده، مجری آزمون که دانشگاه پیام نور است موظف است به اعتراضات رسیدگی و نتیجه آن را اعلام کند، اما ما نیز برای بالا رفتن دقت و کاهش خطا، به صورت تصادفی برخی پاسخنامه‌ها را چک می کنیم. اما تاریخ اعلام نتیجه اعتراضات می‌بایست از طرف دانشگاه پیام نور مشخص شود.

قانع در پایان درباره احتمال تکمیل ظرفیت در آزمون سال جاری گفت: اگرچه قانوناً این اجازه را داریم که برای تکمیل ظرفیت اقدام کنیم، اما این امر بستگی به نتایج مرحله دوم (مصاحبه علمی و روانشناسی) دارد. از این‌رو فعلا زود است که درباره این موضوع اظهار نظر کنیم.

خروج از نسخه موبایل