نماد سایت پایگاه خبری اختبار

امکان ثبت‌نام بدون آزمون در دوره‌های کارشناسی ارشد ۱۳۹۹

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد اعلام نتایج دکتری 99

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد اعلام نتایج دکتری 99

پایگاه خبری اختبار سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ خبر داد. بر این اساس، این امکان فقط برای سال ۱۳۹۹ و فقط برای رشته‌محل‌هایی فراهم می‌شود که ظرفیت آنها تکمیل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده مردود هستند.

پذیرفته‌شدگان این مرحله از بهمن ۱۳۹۹ تحصیل خود را آغاز می‌کنند.

متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش را در ادامه می‌خوانید:

راساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین جلسات پانزدهم و شانزدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مورخ ۹۹/۰۵/۰۴ و ۹۹/۰۸/۱۰، مقرر گردید در رشته‌محل‌هایی که ظرفیت آنها در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده مردود می باشند، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده کارشناسی) بصورت متمرکز صورت گیرد.

لذا به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می‌رساند که دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از روز سه شنبه ۹۹/۰۹/۲۵ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد و ثبت نام از متقاضیان نیز تا روز یکشنبه ۹۹/۰۹/۳۰ ادامه خواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل