نماد سایت پایگاه خبری اختبار

تعویق آزمون استخدامی بانک تجارت سال ۱۴۰۰

تعویق آزمون استخدامی 1400 بانک تجارت

تعویق آزمون استخدامی 1400 بانک تجارت

پایگاه خبری اختبار- آزمون استخدامی بانک تجارت که قرار بود صبح روز جمعه ۲۰ فروردین توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا لغو شد. مطابق اطلاعیه منتشر شده در سایت این بانک، این تصمیم بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، با توجه به تشدید ابتلای هموطنان به این ویروس در روزهای اخیر و قرارگیری اکثر استان ها و شهرستان های کشور در وضعیت قرمز و نارنجی گرفته شده است.

به گزارش اختبار به نقل از به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن کامل اطلاعیه لغو آزمون استخدامی بانک تجارت در سال ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ، با توجه به تشدید ابتلای هموطنان به این ویروس در روزهای اخیر و قرارگیری اکثر استان ها و شهرستان های کشور در وضعیت قرمز و نارنجی و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای ارتقاء سلامت داوطلبان، آزمون ورودی متقاضیان استخدام در این بانک که بر اساس برنامه باید روز جمعه هفته جاری(۲۰ فروردین ماه) برگزار می شد لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

در این گزارش آمده است: تاریخ جدید برگزاری این آزمون در روز شنبه هجدهم اردیبهشت ماه سالجاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی بانک تجارت خواهد رسید.

هم‌زمانی این آزمون با تاریخ جدید آزمون وکالت (۲۰ فروردین) یکی از مسائلی بود که از سوی برخی داوطلبان که متقاضی شرکت در هر دو آزمون بودند مورد اعتراض قرار گرفته بود و رئیس اسکودا در لایو اینستاگرامی روز ۲۲ اسفند خود از قول مساعد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور برای تغییر تاریخ آزمون استخدامی بانک تجارت خبر داده بود.

حال و با تعویق این آزمون استخدامی به دلیل شیوع کرونا، بار دیگر داوطلبان آزمون وکالت با این پرسش روبرو می‌شوند که آیا آزمون وکالت روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد یا خیر؟

خروج از نسخه موبایل