نماد سایت پایگاه خبری اختبار

نایب‌رئیس اسکودا: ادعای برگزار نشدن آزمون وکالت در سال ۹۹ صحت ندارد

ابراهیم کیانی

ابراهیم کیانی

پایگاه خبری اختبار- نایب‌رئیس اتحادیه سراسری هرگونه تصمیمی برای عدم برگزاری آزمون وکالت در سال ۱۳۹۹ را تکذیب کرد.

به گزارش اختبار، درحالیکه در روزهای اخیر برخی صفحات مجازی بدون ذکر سند و منبع خبر خود مدعی شده بودند اسکودا تصمیم به تعویق آزمون وکالت سال جاری و تجمیع آن با آزمون ۱۴۰۰ گرفته، ابراهیم کیانی اظهار داشت که هیچ تصمیمی برای تعویق آزمون گرفته نشده است.

نایب‌رئیس اسکودا در گفت‌وگو با خبرنگار اختبار همچنین از داوطلبان خواست تا بدون توجه به شایعات این‌چنینی، خود را برای شرکت در آزمون اسفندماه آماده کنند.

 زمان آزمون وکالت ۱۳۹۹ روز ۲۸ آذر تعیین شده بود که در پی وضعیت ناشی از شیوع کرونا با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا به اسفندماه موکول شد.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد کانون‌ها برای دو مرحله‌ای شدن آزمون وکالت/ احتمال تغییرات جدی در فرایند آزمون و کارآموزی

گفتنی‌ست روز ۸ دی جعفر کوشا، رئیس اسکودا، در نشست خبری خود و در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسیده بود در صورت شدت یافتن کرونا در اسفند، تکلیف آزمون وکالت چه خواهد شد؟ اظهار داشته بود: «طبق قانون باید سالی یک بار آزمون برگزار شود؛ ولی اگر شرایط کرونا شدید شود، تعداد ظرفیت امسال به ظرفیت سال آینده افزوده می‌شود.»
سخنی که به نظر می‌رسد اینک دستمایه برخی شایعه‌سازان قرار گرفته، این در حالی است که هرگونه تصمیم‌گیری درباره برگزاری یا تعویق این آزمون بر عهده ستاد ملی کرونا است و با توجه به شرایط زمان برگزاری آزمون (۲۲ اسفند) تعیین خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل