نماد سایت پایگاه خبری اختبار

تعیین فرصت مجدد تکمیل اطلاعات برای قبول‌شدگان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱

مرکز وکلای قوه قضاییه در پیامی از قبول‌شدگان آزمون سال ۱۴۰۱ خواست تا از تکمیل بودن اطلاعاتشان در سامانه این مرکز اطمینان حاصل کنند.

مرکز وکلای قوه قضاییه در پیامی از قبول‌شدگان آزمون سال ۱۴۰۱ خواست تا از تکمیل بودن اطلاعاتشان در سامانه این مرکز اطمینان حاصل کنند.

پایگاه خبری اختبار- مرکز وکلای قوه قضاییه در پیامی از قبول‌شدگان آزمون سال ۱۴۰۱ خواست تا با مراجعه به پروفایل شخصی خود از تکمیل بودن اطلاعاتشان در سامانه این مرکز اطمینان حاصل کنند.

به گزارش اختبار، قبول‌شدگان مرحله تستی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱ (موسوم به آزمون فوق‌العاده) در آبان‌ماه برای طی کردن سایر مراحل پذیرش در سامانه جذب مرکز وکلای قوه قضاییه ثبت‌نام کردند.

فرصت اقدام برای کسانی نیاز به تکمیل و اصلاح مدارک دارند تا ۲۰ دی است و کسانی که مدارک آنها تکمیل است نیاز به اقدام خاصی ندارند.

متن کامل پیام ارسال شده برای قبول‌شدگان آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

داوطلب گرامی با سلام و احترام؛

لطفا با مراجعه به منوی سمت راست قسمت اطلاعات کاربری، نمایه من، از تکمیل بودن اطلاعات خود شامل (اطلاعات شناسنامه ای، عکس پرسنلی جدید، اطلاعات آدرس دقیق، مشخصات اعضای خانواده، سوابق تحصیلی، شغلی و فرهنگی اجتماعی (تکمیل کردن مشخصات ۳ نفر از افراد مرتبط که با آیکن آدمک آبی رنگ مشخص شده است در این بخشها الزامی است)، بارگذاری تمام صفحات شناسنامه، مدارک تحصیلی لیسانس یا معادل، تاییدیه تحصیلی دریافت از https://estelam.msrt.ir/ (در صورت عدم رویت تاییدیه تحصیلی نیاز به اقدام خاصی نمی باشد)، گواهی عدم سوپیشینه دریافت از https://adliran.ir/، کارت پایان خدمت (آقایان) و کارت ملی) اطمینان حاصل نمایید.

توجه نمایید تمام مدارک بارگذاری باید به صورت شفاف اصل باشند.

فرصت تکمیل و اصلاح تا ۲۰ دی ماه میباشد و همچنین مسئولیت نقص در اطلاعات و مدارک بر عهده داوطلب می باشد.

این پیام جهت بررسی مجدد مدارک برای کلیه داوطلبین ارسال شده است در صورت تکمیل بودن مدارک نیاز به اقدام خاصی نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید:

ادعای روزنامه ایران: آغاز کارآموزی قبول‌شدگان آزمون فوق‌العاده مرکز وکلای قوه قضاییه در اسفند

خروج از نسخه موبایل