نماد سایت پایگاه خبری اختبار

جزییات انجام استعلام‌ها برای قبول‌شدگان آزمون وکالت ۹۶ کانون وکلای مرکز

پذیرش کارآموزان وکالت بیانیه کمیسیون حقوق بشر کانون مرکز در واکنش به مرگ ۵ کولبر در مرزهای غربی کشور

پذیرش کارآموزان وکالت بیانیه کمیسیون حقوق بشر کانون مرکز در واکنش به مرگ ۵ کولبر در مرزهای غربی کشور

برگ راهنما و جزییات انجام استعلام‌ها برای قبول‌شدگان آزمون وکالت ۹۶ کانون وکلای دادگستری مرکز

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای دادگستری مرکز با صدور اطلاعیه‌ای، نکات مهم درخصوص دریافت استعلامات برای قبول‌شدگان آزمون وکالت سال ۹۶ این کانون را به همراه برگ راهنمای استعلامات منتشر کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

کانون وکلای دادگستری مرکز موفقیت شما را در آزمون ورودی کارآموزی وکالت تبریک گفته و برای جلوگیری از هر گونه ابهام و اشتباه در انجام امور محول، توجه شما را به موارد زیر جلب می نماید:

-نحوه اقدام در مورد استعلامات:

الف) پزشکی قانونی: پذیرش پزشکی قانونی در شهر تهران روزانه ۱۵ نفر می‌باشد لذا جهت مراجعه به تاریخ نامه توجه شود

۱-قبول‌شدگانی که در استان تهران سکونت دارند باید استعلام پزشکی قانونی خود را صرفاً به تاریخ نامه در ساعت (۸-۱۰) به پزشکی قانونی به نشانی: تهران- ضلع جنوبی پارک شهر- خیابان بهشت- سازمان پزشکی قانونی ارائه دهند و قبول‌شدگانی که در شهری غیر از استان تهران سکونت دارند باید استعلام پزشکی قانونی خود را به تاریخ نامه به سازمان پزشکی قانونی شهر خود یا نزدیکترین شهر محل سکونت خود ارائه دهند تا از آنان تست عدم اعتیاد بعمل آید.

۲- پاسخ پزشکی قانونی در پاکت در بسته و مهر و موم شده تحویل شما می‌شود لذا تأکید می‌گردد از باز نمودن پاکت جداً خودداری فرمایید.

۳-استعلام پزشکی قانونی باید حتماً در واحدهای پزشکی قانونی که زیر نظر قوه قضاییه می‌باشد انجام شود بنابراین از مراجعه به مراکز درمانی دولتی و یا خصوصی خودداری فرمایید. ممکن است سازمان پزشکی قانونی شما را به یک مرکز درمانی جهت انجام تست عدم اعتیاد معرفی نماید در صورت انجام چنین کاری پاسخ مرکز درمانی باید مجدداً به پزشکی قانونی ارائه تا سازمان پزشکی قانونی پاسخ را به کانون اعلام نماید.

۴-در صورت عدم مراجعه به موقع به سازمان پزشکی قانونی تحت هیچ شرایطی استعلام مجدد صادر نمی گردد.

۵-همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت عابر بانک و کارت ملی در زمان مراجعه به پزشکی قانونی الزامی است.

۶- پزشکی قانونی روزهای پنچشنبه تعطیل است لذا روزهای مراجعه شنبه تا چهارشنبه می‌باشد.

ب) تشخیص هویت:

قبول‌شدگانی که در شهر تهران سکونت دارند باید ظرف یک هفته به اداره تشخیص هویت منطقه محل سکونت خود مراجعه نمایند و قبول‌شدگانی که در شهری غیر از شهر تهران سکونت دارند باید ظرف یک هفته این استعلام را به نیروی انتظامی محل سکونت خود ارائه نمایند.

ج) استعلام دانشگاه:

قبول‌شدگان باید این استعلام را ظرف یک هفته به دانشگاهی که ازآن مدرک کارشناسی خود را اخذ نموده تحویل دهد، معمولاً اکثر دانشگاه ها تاییدیه خود را راساً به کانون ارسال می‌نمایند بنابراین قبول شده وظیفه‌ای جهت تحویل پاسخ این استعلام را به کانون ندارد.

توجه خیلی مهم: ضرورت دارد قبول‌شدگان پاسخ هر سه استعلام را پس از دریافت از مرجع مربوط نزد خود نگه دارند و با هم تحویل دایره صدور پروانه دهند بنابراین از ارائه پاسخ هر استعلام به‌طور جداگانه به کانون موکداً خودداری فرمایید. چنانچه دانشگاه پاسخ استعلام کانون را رأساً ارسال نمود قبول شده فقط پاسخ دو استعلام دیگر را باید تحویل کانون دهد.

-نحوه معرفی وکیل سرپرست و انتخاب شهر مجدداً از طریق سایت کانون و یا با ارسال پیام کوتاه اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه ارائه پاسخ استعلامات: از طریق پست سفارشی پیشتاز یا مراجعه حضوری می‌توانید به کانون ارائه نمائید.

مطالعه و انجام مراحل و موارد یاد شده در بالا برای تمامی پذیرفته‌شدگان ضرورت دارد.

جهت دریافت استعلام‌ها اینجا کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل