نماد سایت پایگاه خبری اختبار

خندانی: نتایج آزمون سردفتری در همین بهمن اعلام می‌شود

علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران علت اعلام نشدن نتایج آزمون سردفتری 1401 که قرار بود 5 بهمن نتایج آن اعلام شود را ترافیک کاری سازمان سنجش اعلام کرد.

علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران علت اعلام نشدن نتایج آزمون سردفتری 1401 که قرار بود 5 بهمن نتایج آن اعلام شود را ترافیک کاری سازمان سنجش اعلام کرد.

پایگاه خبری اختبار- علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران علت اعلام نشدن نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱ که قرار بود ۵ بهمن نتایج آن اعلام شود را ترافیک کاری سازمان سنجش اعلام کرد.

به گزارش اختبار به نقل از تسنیم رئیس کانون سردفتران و دفتریاران که پیش از این نیز  علت تاخیر در اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱ را متوجه سازمان سنجش آموزش کشور دانسته بود در اظهاراتی جدید اعلام کرد که نتایج آزمون سردفتری در همین بهمن اعلام خواهد شد.

۵ بهمن، تاریخ قطعی برای اعلام نتایج آزمون نبود

علی خندانی درباره دلیل اعلام نشدن نتایج آزمون سردفتری اظهار کرد: تاریخ ۵ بهمن، تاریخ قطعی برای اعلام نتایج آزمون نبود و سازمان سنجش اوایل بهمن را برای این کار اعلام کرده بود که گویا به دلایل مختلفی از جمله ترافیک کار در سازمان سنجش، هنوز انجام نشده است.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تصریح کرد: تاریخ ۵ بهمن برای اعلام نتایج، محقق نشد و یک علت آن این است که سازمان سنجش مرحله نخست کنکور سراسری را برگزار کرده و به دلیل مشغله و ترافیک کاری تا الان نتایج را مشخص نکرده است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱ در همین بهمن‌ ماه جاری اعلام خواهد شد و داوطلبان و شرکت‌کنندگان در این باره نگرانی نداشته باشند.

خندانی خطاب به شرکت‌کنندگان در آزمون سردفتری ۱۴۰۱ اطمینان داد که اعلام نشدن نتایج دلیل خاصی ندارد. وی همچنین به شرکت‌کنندگان در آزمون توصیه کرد که صبر و شکیبایی به خرج دهند تا فرآیند آزمون طبق قانون طی شود.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل