نماد سایت پایگاه خبری اختبار

افزایش مهلت درخواست سنوات ارفاقی و معرفی دانشجویان مشمول دانشگاه آزاد به ۶ ماه

دکتری تخصصی واحدهای بین‌المللی دانشگاه آزاد افزایش مهلت درخواست سنوات ارفاقی و معرفی دانشجویان مشمول دانشگاه آزاد به ۶ ماه

افزایش مهلت درخواست سنوات ارفاقی و معرفی دانشجویان مشمول دانشگاه آزاد به ۶ ماه

پایگاه خبری اختبار- بر اساس تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان وظیفه عمومی، مدت ارائه درخواست سنوات ارفاقی و مهلت معرفی دانشجویان مشمول نظام وظیفه از ۳ ماه به ۶ ماه افزایش پیدا کرد.

به گزارش اختبار و به نقل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل و  جزئیات افزایش مدت زمان درخواست سنوات ارفاقی و معرفی دانشجویان مشمول نظام وظیفه را به رؤسای دانشگاه ها، واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.

طبق این دستور العمل، تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان وظیفه عمومی به منظور تکریم دانشجویان مشمول وظیفه عمومی در دوران همه گیری ویروس کرونا، منعقد شده است.

براساس این تفاهم نامه مدت ارائه درخواست سنوات ارفاقی و مهلت معرفی و ثبت آن در سامانه، برای دانشجویان مشمول نظام وظیفه دانشگاه آزاد ، از ۳ ماه به ۶ ماه افزایش پیدا کرده است.

بر این اساس، استفاده از مهلت دوم معرفی برای مشمولان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری(به شرط فارغ‌التحصیلی) برای ترم اول تا ۳۰ دی ماه و برای ترم دوم تا ۳۱ مردادماه، از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام شده است.

خروج از نسخه موبایل