نماد سایت پایگاه خبری اختبار

داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد می توانند محل های جدید را انتخاب کنند

دانشگاه آزاد - اختبار

علوی فاضل، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد:

داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد می توانند محل های جدید را انتخاب کنند

داوطلبانی که در کارنامه آنها انتخاب محل های جدید درج شده است، می توانند از ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ نسبت به انتخاب محل های جدید اقدام کنند

دکتر علوی فاضل به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به ایجاد محل های جدید در اکثر رشته های مقطع دکتری تخصصی، داوطلبان حائز شرایط می توانند در انتخاب این محل ها ثبت نام نموده و پذیرفته شوند.

علوی فاضل در ادامه افزود: داوطلبانی که در کارنامه آنها امکان قبولی با انتخاب محل های جدید درج شده است، می توانند از ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹/۶/۹۳ با مراجعه به پایگاه ثبت نام الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش نسبت به انتخاب محل های جدید اقدام کنند.

معاونت سنجش و پذیرش گفت: در انتخاب محل های جدید هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر بیست محل دانشگاهی خواهد بود و داوطلبان تا پایان روز یکشنبه مورخ ۲۳/۶/۹۳ می توانند نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام کنند.

علوی فاضل ابراز امیدواری کرد که: ظرفیت ایجاد شده در این مقطع بتواند پاسخگوی نیاز داوطلبان این مقطع باشد و رضایت آنها را جلب کند.

علوی فاضل گفت: رشته محل های ارائه شده از گستردگی مناسبی در سطح کشور برخوردار بوده و سهم پذیرش داوطلبان بومی را در این مقطع افزایش داده است. علوی فاضل زمان اعلام نتایج این مرحله را اواسط هفته آینده اعلام کرد.

خروج از نسخه موبایل