نماد سایت پایگاه خبری اختبار

شیوه اعتراض به نتایج آزمون وکالت

1778-اعتراض-به-نتایج-آزمون-وکالت-96

1778-اعتراض-به-نتایج-آزمون-وکالت-96

نامه رئیس اسکودا به رؤسای کانون‌های وکلا درباره نحوه ثبت اعتراض داوطلبان آزمون وکالت ۹۶

پایگاه خبری اختبار- با انتشار اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت از سوی هر یک از کانون‌های وکلای دادگستری، مهلت داوطلبان آن کانون نیز برای اعتراض به نتایج آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، بنابر آن‌چه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است، مهلت هرگونه سؤال و اعتراض راجع‌به نمرات، حداکثر تا ۵ روز پس از انتشار نتایج نهایی توسط کانون محلی خواهد بود و صرفاً باید به‌صورت کتبی به کانون محلی اعلام شود. بدیهی است نتیجه رسیدگی نیز از طریق کانون محلی قابل پیگیری است.

به این ترتیب، مهلت پنج‌روزه‌ی داوطلبان کانون لرستان برای اعتراض به نتایج آزمون از روز قبل (شنبه ۲۳ دی‌ماه) آغاز شده است.

در همین راستا مرتضی شهبازی‌نیا، رئیس جدید اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری، در نامه‌ای خطاب به رؤسای کانون‌های وکلا شیوه ثبت اعتراض داوطلبان را به شرح زیر اعلام کرد:

احتراماً، فرم‌های اعتراض داوطلبان به نتیجه آزمون ورودی سال ۱۳۹۶ به پیوست ارسال می‌شود. خواهشمند است مقرر فرمایند فرم شماره ۱ توسط داوطلبان و فرم شماره ۲ توسط آن کانون محترم به صورت فایل اکسل (Excel) تکمیل بر روی لوح فشرده (CD) قرار گیرد و پس از اتمام مهلت مقرر به اتحادیه ارسال شود تا جهت بررسی به سازمان سنجش آموزش کشور ارائه شود.

خروج از نسخه موبایل