نماد سایت پایگاه خبری اختبار

نتایج مصاحبه علمی بخشی از داوطلبان دانشگاهی آزمون قضاوت ۱۳۹۴ اعلام شد

نتایج مصاحبه علمی بخشی از داوطلبان دانشگاهی آزمون قضاوت 1394 اعلام شد

نتایج مصاحبه علمی بخشی از داوطلبان دانشگاهی آزمون قضاوت ۱۳۹۴ اعلام شد

نتایج مصاحبه علمی بخشی از داوطلبان دانشگاهی آزمون قضاوت ۱۳۹۴ اعلام شد

نتایج اعلام شده مربوط به داوطلبان مصاحبه شده از اول تا ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ می باشد

نتایج مصاحبه علمی داوطلبان حوزوی ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ اعلام خواهد شد

پایگاه خبری اختبار – معاونت منابع انسانی قوه قضاییه نتایج مصاحبه علمی ۱۹۱ نفر از داوطلبان دانشگاهی آزمون جذب عمومی قضاوت ۱۳۹۴ که از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ تا ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ در مصاحبه شرکت کرده‌اند را اعلام کرد.

بنا بر اعلام معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، نتایج مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی که از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ لغایت ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ در آزمون مزبور شرکت کرده‌اند، به شرح جداول ذیل می باشد.

نتایج مصاحبه علمی سایر داوطلبان دانشگاهی در نوبت‌های بعدی در پرتال جامع معاونت منابع اسانی اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است اعلام نتایج مصاحبه‌های علمی کلیه داوطلبان حوزوی جذب عمومی ۱۳۹۴ در یک نوبت و در تاریخ ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ صورت خواهد پذیرفت.

قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در مصاحبه علمی :

این دسته از داوطلبان حسب برنامه زمانی که به ایشان ابلاغ خواهد شد، در آزمون شخصیت که به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود؛ شرکت خواهند نمود و به این منظور مقتضی است نسبت به واریز هزینه شرکت در آزمون مزبور به میزان ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال به شماره حساب ۴۱۵۰۱۶۰۹۰۳۰۰۷ با شناسه واریز ۲۶۰۱۷۰۲ نزد بانک ملی ایران به نام موسسه علمی کاربردی شهید قدوسی (قوه قضاییه) اقدام نمایند و در زمان مراجعه با در دست داشتن کارت شناسایی ملی و اصل فیش پرداختی در آزمون مزبور شرکت نمایند.

خروج از نسخه موبایل