نماد سایت پایگاه خبری اختبار

چالش خدمت نظام وظیفه برای ۲ پذیرفته‌شده آزمون وکالت ۹۷

آزمون وکالت 98 برگزار شد

از لغو قبولی تا کسب رتبه برتر آزمون سال ۹۸

پایگاه خبری اختبار- در اتفاقی جالب در آزمون وکالت سال ۱۳۹۸، دو نفر از قبول‌شدگان آزمون وکالت سال گذشته که درخواست صدور پروانه کارآموزی ایشان به دلیل عدم ارائه کارت پایان‌خدمت در روز ثبت‌نام رد شده بود، رتبه‌های ۲۳ و ۲۶ کانون وکلای دادگستری مرکز را به دست آوردند.

مهرداد سرافراز رتبه ۲۹۰ و داود نوری‌نسب رتبه ۶۹۷ آزمون وکالت سال گذشته بودند که علی‌رغم پایان خدمت سربازی پیش از برگزاری آزمون وکالت سال گذشته، به این دلیل که در روز ثبت‌نام فاقد کارت پایان خدمت بودند از آغاز کارآموزی در کانون وکلای دادگستری مرکز بازماندند.

تصمیم هیأت‌مدیره درباره این دو داوطلب حدود ۲ ماه قبل از آزمون وکالت سال جاری به آنها اعلام شد و به این ترتیب این دو در مدتی کوتاه خود را برای آزمون سال جاری آماده کردند که نتیجه‌ی آن کسب رتبه‌‌های ۲۳ و ۲۶ با ترازهای قابل توجه بود.

مهرداد سرافراز، یکی از این دو پذیرفته‌شده آزمون وکالت، به خبرنگار اختبار گفت که نسبت به تصمیم هیأت‌مدیره کانون به دادگاه عالی انتظامی قضات اعتراض کرده‌اند اما با توجه به آنکه روند رسیدگی در این دادگاه هنوز به اتمام نرسیده است، تصمیم به شرکت مجدد در آزمون وکالت گرفتند.

خدمت نظام وظیفه داود نوری در ۱ آذر و مهرداد سرافراز در ۱۸ آبان سال ۱۳۹۷ به پایان رسیده و آزمون وکالت در روز ۹ آذر ۱۳۹۷ برگزار شده است.

خروج از نسخه موبایل