نماد سایت پایگاه خبری اختبار

کیانوش جهانپور: تعویق آزمون وکالت ۹۹ به علت محدودیت تعداد حوزه‌های امتحانی بود

زمان برگزاری آزمون وکالتکلید اولیه کنکور دکتری 1400

زمان برگزاری آزمون وکالت کلید اولیه کنکور دکتری 1400

پایگاه خبری اختبار- کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از تغییر زمان برگزاری آزمون وکالت به دلیل محدودیت تعداد حوزه های امتحانی و تمرکز آزمون در مراکز استانها و تراکم داوطلبان در هر حوزه خبر داد.

ریسک فعلی همه گیری کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تناسبی ندارد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در این آزمون بیش از ۸۱ هزار و ۵۰۸ داوطلب در ۳۱ حوزه امتحانی متمرکز در مراکز استانها باید شرکت کنند که مطابق نظر کارشناسی معاونت بهداشت وزارت بهداشت در سطح ارزیابی ریسک فعلی همه گیری کرونا در اغلب استان‌ها این تردد و تراکم در حوزه های امتحانی در استانها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تناسبی ندارد و مشکل ساز خواهد بود لذا موضوع به سازمان سنجش کشور اعلام شده و آزمون مذکور به تعویق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید

گلایه رئیس کانون وکلای مرکز از تصمیم لغو آزمون وکالت ۹۹

جهانپور تاکید کرد: این موضوع تابع شرایط خاص هر آزمون بوده، لذا آزمون های احتمالی دیگری که ممکن است در روزهای آتی در پیش باشد لزوما ارتباطی به آزمون وکالت نداشته و حسب مورد بر اساس شرایط، ابعاد و نحوه برگزاری، قابل برگزاری خواهند بود.

زمان برگزاری آزمون وکالت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید

بر این اساس با اعلام معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران در سال ۹۹ که قرار بود روز جمعه ۲۲ اسفندماه برگزار شود، در تاریخ مذکور برگزار نمی شود.

خروج از نسخه موبایل