نماد سایت پایگاه خبری اختبار

۱۱۰۰ کارآموز قضایی تا پایان سال ۱۳۹۴ وارد دستگاه قضایی می شوند

ورود ۱۱۰۰ کارآموز قضاوت به دستگاه قضا

ورود ۱۱۰۰ کارآموز قضاوت به دستگاه قضا

قائم مقام مرکز آموزش قوه قضاییه گفت :

۱۱۰۰ کارآموز قضایی تا پایان سال ۱۳۹۴ وارد دستگاه قضایی می شوند

پایگاه خبری اختبار – قائم مقام مرکز آموزش قوه قضاییه در مراسم تحلیف ۱۴۱ نفر از کار آموزان قضایی دوره های ۱۷۳ و ۱۷۴ تهران و دوره های ۷،۸،۹ کرمانشاه گفت: با پایان یافتن سال ۹۴ دوره فارغ التحصیلی و کارآموزی ۱۱۰۰ نفر از دانشجویان به پایان می رسد و این افراد وارد سیستم قضایی کشور می شوند.

به گزارش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه؛ "حجت الاسلام و المسلمین سید توحید عاملی" قائم مقام مرکز آموزش قوه قضاییه گفت: در مراسم امروز ۱۴۱ نفر از افراد واجد شرایط دوره کارآموزی خود را به پایان رساندند و به این ترتیب جمع افراد کارآموز امسال به ۶۰۰ نفر می رسد.

وی افزود: از این ۱۴۱ نفر ۱۵ نفر دارای مدرک دکتری یا دانشجوی دکتری هستند ۳۰ نفر از طریق جذب اختصاصی نخبگان پذیرفته شده اند و تعداد ۲۷ نفر هم از طریق دانشگاه علوم قضایی پذیرفته شده اند.

حجت الاسلام عاملی ادامه داد: با احتساب کارآموزان امروز از ابتدای سال ۹۴ تا کنون ۶۰۰ نفر وارد دستگاه قضا شده اند و تا پایان سال این رقم به ۱۱۰۰ نفر افزایش می یابد.

وی همچنین در خصوص آمار کارآموزان سال ۹۵ گفت: در سال ۹۵ تعداد ۱۰۶۵ نفر فارغ التحصیل خواهیم داشت که باعث برطرف شدن بخش زیادی از مشکلات مربوط به کمبود نیروی انسانی خواهد شد

خروج از نسخه موبایل