نماد سایت پایگاه خبری اختبار

آغاز آموزش مدیران جدید دفاتر جدید التأسیس خدمات الکترونیک قضایی تهران

آغاز آموزش مدیران جدید دفاتر جدید التأسیس خدمات الکترونیک قضایی تهران

آغاز آموزش مدیران جدید دفاتر جدید التأسیس خدمات الکترونیک قضایی تهران

پایگاه خبری اختبار- آموزش مدیران جدید دفاتر جدید التأسیس خدمات الکترونیک قضایی تهران از ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ۲۸ تیر ادامه دارد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، نخستین جلسه آموزش مدیران جدید از دیروز شنبه ۱۰ تیر آغاز گردید و این دوره آموزشی تا ۲۸ تیر ادامه دارد.

برگزاری جلسات آموزشی در سایر استان ها پس از امکان‌سنجی

این دوره از کلاس‌ها با هدف آموزش مدیران دفاتر جدید التأسیس برگزار می‌شود که اکنون برای مدیران جدید به صورت آزمایشی در تهران در حال برگزاری است و پس از امکان‌سنجی در سایر استان‌ها برگزار خواهد شد.

سرفصل‌های دوره آموزشی

مدیریت رفتار سازمانی و اخلاق حرفه‌ای، آموزش سامانه‌های کاربردی در دفاتر(سامانه سخا)، آیین‌نامه اجرایی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، آشنایی با امور مالیاتی، آموزش کاربردی فناوری اطلاعات، بیمه تامین اجتماعی و قانون کار، آشنایی با مراجع قضائی در راستای ارسال پرونده به مرجع ذیصلاح، آموزش نکات کاربردی مرتبط با ثبت صحیح دعاوی دیوان عدالت اداری، دستورالعمل‌های اجرایی در دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و آموزش سامانه های جانبی کاربردی در دفاتر از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

مدت زمان دوره آموزشی

اجرای مجموعه‌ سرفصل‌ها در ۳۶ ساعت (۱۲ ساعت در هفته) طی سه هفته برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، دوره آموزشی مدیران جدید با حضور قاسمعلی توسلی رئیس هیات مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، حسن روحانی نیا مدیرعامل کانون و محمدرضا سلطانی خزانه دار و عضو هیات مدیره آغاز بکار کرد.

 آمادگی بیش از ۱۲۰۰ دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در کشور برای خدمت رسانی

گفتنی است، خانواده بزرگ کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با شعار «دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، از مردم برای مردم» در حدود بیش از ۱۲۰۰ دفتر با نیروهای متعهد و متخصص در سراسر کشور، در تحقق «قوه قضائیه هوشمند در تراز انقلاب اسلامی» در همکاری با مرکز آمار و فناوری اطلاعات دستگاه قضائی، همواره مشغولِ خدمت‌رسانی به عموم مردم شریف ایران اسلامی است.

خروج از نسخه موبایل