پایگاه خبری اختبار

اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه ۱۴۰۰

اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه 1400

پایگاه خبری اختبار- مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

طبق اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه رشته لیسانس حقوق به شغل های تقریر نویس، متصدی امور دفتری و کارشناس حقوقی اضافه شده است.

جهاد دانشگاهی در اطلاعیه ای اعلام کرد:

اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه ۱۴۰۰

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در امتحان مذکور می رساند، با توجه به اعلام قوه قضائیه، اصلاحات و اضافات ذیل در سامانه ثبت نام صورت گرفته است.

کلیه داوطلبان می‌توانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت‌نام، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت‌نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در امتحان مذکور اقدام نمایند و یا اگر قبلا ثبت‌نام کرده‌اند، ضمن مراجعه به پروفایل خود در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.

۱. در شرایط احراز شغل‌های زیر، موارد زیر اضافه شده است:

 تقریر نویس

 متصدی امور دفتری

کارشناس حقوقی

۲. تغییر جزئی در مفاد آزمون تخصصی برخی از مشاغل

با توجه به تغییر شرایط احراز برخی از مشاغل و احتمال تغییرات جزئی در مواد آزمون اختصاصی، فایل نهایی مواد آزمون روز دوشنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۰ مجدداً در صفحه اول سامانه بارگذاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه 1400

خروج از نسخه موبایل