پایگاه خبری اختبار

اطلاعیه سازمان ثبت درباره بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری ۱۴۰۱

اطلاعیه سازمان ثبت درباره بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار-معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۱ خواست تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات خود در “درگاه ملی صدور مجوزها” اقدام کنند.

به گزارش اختبار به نقل از  ایسنا، در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و اینکه مقرر است ثبت درخواست و صدور کلیه مجوزها از جمله “مجوز سردفتری اسناد رسمی، ازدواج و طلاق و دفتریاری” به صورت الکترونیکی و از طریق “درگاه ملی صدور مجوزها” انجام شود، و با عنایت به اتصال وب سایت سازمان به درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار، لازم است کلیه پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی مورخ  ۲۵ آذر ۱۴۰۱، در اسرع وقت به درگاه مزبور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام کنند.

همچنین با عنایت به بررسی صلاحیت‌های عمومی و تائید اسامی پذیرفته شدگان توسط مراجع ذی صلاح در راستای ماده قانون ۳ مذکور و آئین نامه اصلاحی قانون دفاتر اسناد رسمی، تعداد پذیرفته شدگان آزمون کتبی، محدودیت زمانی صدور مجوز و تسهیل و تسریع این فرآیند، اختبار متقاضیان از طریق استان‌ها برگزار خواهد شد.

برای ورود به صفحه «مجوز سردفتری اسناد رسمی» در درگاه ملی مجوزها کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

اتصال مجوز سردفتری اسناد رسمی، سردفتری ازدواج و طلاق و دفتریاری به درگاه ملی مجوزها

کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی حاشیه نویسی با محوریت دفاتر اسناد رسمی

کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی نوشته سیاوش هوشیار به حاشیه نویسی مستند به مقررات مرتبط مناسب سردفتران و کارآموزان سردفتری بروزترین قوانین و مقررات دفاتر اسناد رسمی می‌پردازد.

کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی هوشیار

جهت سفارش کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی کلیک کنید

همجنین کتاب محشای منقح دفاتر ازدواج و طلاق بروزترین قوانین و مقررات دفاتر ازدواج و طلاق با حاشیه نویسی تخصصی و مستند به مقررات مرتبط مناسب سردفتران و کارآزمون سردفتری ازدواج و طلاق ارائه می‌کند.

جهت سفارش کتاب محشای منقح دفاتر ازدواج و طلاق کلیک کنید

جهت سفارش این کتب علاوه بر لینک بالا، میتوانید با شماره ۰۲۱۶۶۴۱۳۲۸۰ تماس بگیرید:

سفارش در ایتاسفارش در واتساپ

خروج از نسخه موبایل