نماد سایت پایگاه خبری اختبار

اعلام نتایج اولیه فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ۹۷

فهرست دفترهای خدمات الکترونیک قضایی سراسر کشور

زمان و نحوه اعتراض به نتایج اولیه فراخوان اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- نتایج اولیه فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سال ۱۳۹۷در درگاه خدمات الکترونیک قضایی به نشانی adliran.ir منتشر شد و متقاضیان می‌توانند از  قسمت «پیگیری» با استفاده از شماره ملی و رمز عبور اقدام به ملاحظه نتیجه درخواست خود کنند.

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش نموده‌اید با وارد نمودن شماره شناسنامه و شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام ورود اطلاعات کرده‌اید به‌صورت پشت سر هم و بدون فاصله  اقدام به رویت نتیجه نمایید.

به عنوان مثال اگر شماره شناسنامه شما ۱۵۴ و شماره همراه شما ۰۹۱۲۴۴۴۴۴۴۴ ‌باشد به شکل زیر از چپ به راست عمل نمایید:

۱۵۴۰۹۱۲۴۴۴۴۴۴۴

بنابر اعلام مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضاییه، متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ به مدت ۱۰ روز اعتراض خود را در خصوص این فراخوان با ورود به صفحه شخصی خود در قسمت ثبت نام و پیگیری مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و انتخاب گزینه «ارسال شکایت» اعلام نمایند. لازم به ذکر است اعتراض ها صرفاً از طریق الکترونیکی رسیدگی می‌گردد لذا از مراجعه حضوری جداً خودداری فرمایید.

لازم‌به‌‌ذکر است که در این مرحله فهرست سه برابر ظرفیت هر حوزه قضایی اعلام گردیده است. منظور از «پذیرفته شده» صرفاً در مرحله ابتدایی بوده و تأیید نهایی منوط به انجام رویه‌های تکمیلی می‌باشد. بنابراین افراد پذیرفته شده در انتظار تماس یا اطلاع‌رسانی بوده و به هیچ عنوان به دادگستری یا اداره کل خدمات مراجعه ننمایند. بدیهی است مدارک بدون اعلام قبلی پذیرفته نگردیده و ترتیب اثر داده نمی‌شود.

 

خروج از نسخه موبایل