نماد سایت پایگاه خبری اختبار

تاریخ آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۸ تغییر نمی‌کند

اطلاعیه سازمان سنجش

اطلاعیه سازمان سنجش

احتمال اختصاص سهیمه یا تسهیلات به داوطلبان آسیب‌دیده از سیل

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۸ در تاریخ مقرر و عدم تعویق آن در مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش اختبار، علی‌رغم گمانه‌زنی‌هایی که درباره احتمال تعویق این آزمون برای داوطلبان مناطق سیل‌زده وجود داشت، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که آزمون در سراسر کشور در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزی که در جریان سیل اخیر در بخشهایی از شهرها و استانهای کشور، دچار خسارت شده‌اند، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال  ۱۳۹۸ می‌رساند، نظر به اینکه فرایند اجرایی آزمون مذکور طولانی بوده و می‌بایست به نحوی برنامه‌ریزی شود که نتایج نهایی در اوایل شهریورماه اعلام گردد، لذا آزمون مطابق برنامه‌زمان‌بندی اعلام شده قبلی در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد و اطلاعیه این سازمان درخصوص حوزه‌های برگزاری، تاریخ و نحوه توزیع کارت در روز دوشنبه ۲۶ فروردین از طریق سایت این سازمان منتشرخواهد شد.

شایان ذکر است وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و این سازمان از زمان وقوع سیل، پیگیر ارایه تسهیلات یا اختصاص سهمیه مشابه زلزله زدگان از مراجع ذیصلاح برای داوطلبانی که آسیب مستقیم دیده اند می باشد که به محض حصول نتیجه جزئیات آن در دفترچه انتخاب رشته به استحضار داوطلبان عزیز خواهد رسید.

 

خروج از نسخه موبایل