نماد سایت پایگاه خبری اختبار

دردسرهای ۱۵ دقیقه وقت اضافه در آزمون وکالت ایلام

پذیرش کارآموزان وکالت بیانیه کمیسیون حقوق بشر کانون مرکز در واکنش به مرگ ۵ کولبر در مرزهای غربی کشور

پذیرش کارآموزان وکالت بیانیه کمیسیون حقوق بشر کانون مرکز در واکنش به مرگ ۵ کولبر در مرزهای غربی کشور

رئیس کانون وکلای دادگستری ایلام:

آزمون وکالت این کانون در سلامت برگزار شد

پایگاه خبری اختبار- برگزاری آزمون وکالت سال ۱۳۹۷ در کانون وکلای ایلام با حاشیه‌هایی همراه شد.

به گزارش اختبار، در نخستین ساعات پس از پایان آزمون وکالت که روز جمعه ۹ آذر در ۲۵ شهرستان کشور برگزار شد، نوشته‌ای در برخی کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی منتشر شد. در این متن که نام نویسنده یا نویسندگان آن مشخص نبود چنین آمده است که پس از پایان زمان آزمون، برخی از داوطلبان با طرح این ادعا که ۱۵ دقیقه زمان بیشتر باید برای آزمون در نظر گرفته شود به پاسخگویی ادامه دادند، در حالی که سایر داوطلبان پاسخنامه‌های خود را تحویل داده و محل امتحان را ترک کرده‌اند.

رئیس کانون وکلای دادگستری ایلام در پاسخ به پرسش خبرنگار اختبار درباره صحت‌وسقم این خبر، اظهار داشت:

زمان آزمون وکالت ۹۷ در این کانون به درستی اعمال شد و برگه‌ها در زمان مقرر از داوطلبان اخذ شده است. درواقع ۱۵ دقیقه زمان بیشتر آزمون از سوی سازمان سنجش اعمال شده و ادعای برخی شرکت‌کنندگان مبنی بر تحویل‌گرفتن زودتر از موعد پاسخنامه‌ها صحت ندارد.

آیت پیرزادی همچنین با تأکید بر این که  مسئولیت حسن برگزاری آزمون بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور است، افزود: در بازدیدی که اعضای هیأت مدیره کانون از روند برگزاری آزمون داشت، مشکلی مشاهده نشد و تاکنون نیز گزارش و شکایتی از سوی داوطلبان به کانون واصل نشده است.

وی با بیان این نکته که در صورت وصول هرگونه شکایت، کانون مراتب را به اسکودا گزارش خواهد داد، اظهار داشت: مشکلی با کیفیتی که در برخی کانال‌های تلگرامی طرح شده است در آزمون وکالت کانون ایلام رخ نداده و آزمون در سلامت برگزار شده است.

 

خروج از نسخه موبایل