نماد سایت پایگاه خبری اختبار

دو کتاب ارزشمند از نویسنده‌ای نام‌آشنا

  «شرح جامع قانون مدنی» و «صفر تا صد حقوق کسب و کار»

اثر دکتر فرهاد بیات

در قسمت قبلی معرفی کتاب، به معرفی کتاب های شرح آزمونی آقای احمد غفوری پرداختیم.در این قسمت به معرفی کتاب شرح جامع قانون مدنی و صفر تا صد حقوق کسب و کار تالیف دکتر فرهاد بیات می‌پردازیم.

حقوق مدنی از مهمترین قوانین مصوب می باشد که جهت استفاده از آن مسلما به واژه نامه تخصصی و مطالعه تفسیر علمای حقوق و لزوم تشخیص نظر مقنن نیاز خواهیم داشت. حقوق مدنی همچنین از دروس مهم و تعیین کننده چه در دوره تحصیلی کارشناسی حقوق (در قالب ۸ درس حقوق مدنی ۱ الی ۸ در مجموع ۱۹ واحد درسی) و چه در دوره تحصیلات تکمیلی و همچنین آزمون های مشاغل حقوقی می باشد و در تعداد زیادی از گرایش های کارشناسی ارشد از مواد آزمونی می باشد. در آزمون ورودی وکالت و قضاوت نیز از ضریب و اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، مطالعه این درس، راهگشا در تمامی آزمون ها و دوره های تحصیلی می باشد. به طور مثال درس مدنی با ضریب ۳ در آزمون ورودی متقاضیان دوره کارآموزی وکالت از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش تعیین کننده ای در رتبه افراد دارد.

کتاب شرح جامع قانون مدنی بر اساس ترتیب مواد قانونی به نظم کشیده شده و هدف از آن، حرکت در محور قانون است تا در میدان عمل، کاربرد بیشتری داشته باشد. فعالان عرصه حقوقی می توانند با توجه به عناوین انتخاب شده برای هر ماده به راحتی حکم مسأله موردنظر خود را از میان انبوه مواد قانونی بیابند و با مطالعه حاشیه آن ماده، ضمن درک مفاهیم و اصطلاحات بکار رفته در متن مواد، با قوانین مرتبط، رویه قضایی و آرای حقوقدانان در آن زمینه بیشتر آشنا شوند. در راستای تأمین اهداف ذکر شده، کتاب شرح جامع قانون مدنی بر اساس اصول زیر نگارش یافته است:

یکی دیگر از کتاب هایی که توسط آقای دکتر فرهاد بیات تالیف شده است کتاب صفرتا صد حقوق کسب و کار به زبان ساده می باشد.

کتاب صفر تا صد حقوق کسب و کار ،کتابی است از جنس تجربه های عملی که به زبان ساده و کاربردی نگارش شده است و برای اشخاص و گروه های زیر مناسب است:

همچنین در نظر داشته باشید که برای تهیه این کتاب میتوانید به سایت "هوالوکیل" از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کتاب (به شکل تخصصی فقط کتاب های حقوقی) مراجعه و خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال سریع به سراسر کشور

۱ روزه در تهران (پیک موتوری)

۳ روزه به سراسر کشور (پست پیشتاز)

https://www.hovalvakil.com

تلفن تماس : ۰۲۱۹۵۱۱۱۸۰۰

نویسنده:مصطفی مصلح تهرانی

خروج از نسخه موبایل