راه‌اندازی مجدد سامانه تلفنی ۱۳۵ (سازمان تعزیرات)

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سامانه تلفنی ۱۳۵ مجدداً راه‌اندازی شده تا هموطنانی که امکان ثبت گزارش از طریق سایت یا پیامک را ندارند، بتوانند به‌راحتی تخلفات را اعلام کنند.

به گزارش اختبار به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی ، سید یاسر رایگانی با بیان اینکه بازار تابع عرضه و تقاضاست، اظهار کرد: با تصمیمات درستی که در ستاد تنظیم بازار، به‌ویژه در خصوص نحوه توزیع برخی کالاهای اساسی از جمله برنج اتخاذ شده، پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده شاهد وفور این کالا در بازار باشیم.

وی افزود: در شرایط فعلی، آنچه اهمیت بیشتری دارد، نظارت دقیق بر قیمت‌گذاری و توزیع صحیح کالاهاست که این موضوع با همکاری دستگاه‌های متولی از جمله وزارت جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان حمایت و سازمان تعزیرات حکومتی به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

رایگانی با تأکید بر نقش مؤثر مردم در کشف و برخورد با تخلفات بازار، از فعال بودن سامانه تلفنی ۱۳۵ خبر داد و گفت: سامانه تلفنی ۱۳۵ مجدداً راه‌اندازی شده تا هموطنانی که امکان ثبت گزارش از طریق سایت یا پیامک را ندارند، بتوانند به‌راحتی تخلفات را اعلام کنند.

وی در پایان گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی، احتکار یا اختلال در توزیع کالا، حتی در کوچک‌ترین موارد، بی‌تفاوت نباشند و حتماً موضوع را از طریق سامانه ۱۳۵ یا سامانه پیامکی سازمان تعزیرات گزارش دهند؛ چراکه بخش قابل توجهی از تخلفات، با مشارکت و گزارش‌های مردمی شناسایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا