پایگاه خبری اختبار

نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲ اعلام شد

نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲ اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

ورود به سیستم کارنامه ی آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری قوه قضاییه سال ۱۴۰۲

کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری شامل بروزترین قوانین و مقررات همراه با حاشیه نویسی منطبق برای اصلاحات تعرفه کارشناسی ۱۴۰۲

آزمون مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ در صبح جمعه ۱۲ آبان در ۳۵ شهر کشور برگزار شد و ۸۲ هزار و ۷۸۰ داوطلب در آن به رقابت پرداختند.

داوطلبانی که حداقل هفتاد درصد (۷۰%) امتیاز میانگین نمرات یک درصد (۱%) حائزان بالاترین امتیاز در هر رشته را کسب کنند، به عنوان پذیرفته‌شده، برای طی مراحل مقتضی به کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه معرفی می‌شوند. توزیع استانی پذیرفته‌شدگان بر اساس تقاضا یا امتیاز پذیرفته‌شدگان می‌باشد.

اطلاعیه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درخصوص اعلام نتایج آزمون کتبی کارشناسان رسمی سال ۱۴۰۲

به اطلاع متقاضیان آزمون کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوۀ ‌قضائیه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۲برگزار شد، می‌رساند، کارنامه نتایج ‌آزمون کتبی مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون، چنانچه جزو پذیرفته‌شدگان هستند، می‌بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۲۵برای انجام ثبت‌نام، بارگذاری مدارک و سوابق به سامانه جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه‌قضائیه به نشانیjazb.23055.ir  مراجعه نمایند. بدیهی است مسئولیت عدم ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در تاریخ اعلامی بر عهده داوطلب است. تمامی اطلاعات و اخبار مربوط به آزمون کارشناسان رسمی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این مرکز به نشانی www.23055.ir قابل مشاهده است.
لازم به توضیح است قبولی نهایی منوط به داشتن تمامی شرایط و رعایت مفاد دفترچۀ آزمون و تأیید هیات تعیین صلاحیت خواهد بود.

کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری هوشیار

خروج از نسخه موبایل