نماد سایت پایگاه خبری اختبار

هزینه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کانون وکلای آذربایجان شرقی ۱ میلیون تومان شد

خبر

با تغییر متن نامه سابق رئیس کانون؛

هزینه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کانون وکلای آذربایجان شرقی دوبرابر شد

پایگاه خبری اختبار- در راستای تصمیمات تأمل برانگیز کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی، این کانون یک بار دیگر دست به اقدامی عجیب زد و با تغییر متن نامه‌ی پیشین حسن عظیم‌زاده، رئیس کانون وکلای آذربایجان شرقی، مبلغ پرداختی برای تشکیل پرونده و ثبت‌نام از کارآموزان را دوبرابر کرد و به رقم بی‌سابقه‌ی یک میلیون تومان رساند.

به گزارش اختبار، در اطلاعیه‌‌ای که روز ۷ بهمن‌ماه جاری در وب‌سایت و کانال تلگرامی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی درج شد تصریح شده بود که برابر مصوبه ۹۶/۱۱/۵ هیئت‌مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان‌شرقی، پذیرفته‌شدگان می‌بایست مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای ثبت‌نام و تشکیل پرونده بپردازند.

پس از گذشت سه روز، اطلاعیه سابق از کانال و وب‌سایت این کانون حذف شد و نامه‌ی جدیدی به‌جای آن قرار گرفت که اعلام می‌دارد برابر مصوبه ۹۶/۱۱/۵ هیئت‌مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان‌شرقی، پذیرفته‌شدگان می‌بایست مبلغ ۱ میلیون تومان برای ثبت‌نام و تشکیل پرونده بپردازند.

نکته شایان ذکر آن که این تغییر در متن نامه سابق، نه‌ با عنوان اصلاحیه صورت گرفته و نه هیچ توضیحی درباره چرایی آن بیان شده است.

بدین‌ترتیب و با توجه به جمعیت صد نفری پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۹۶ این کانون، درآمد حاصل از ثبت‌نام داوطلبان برای کانون آذربایجان شرقی ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل