پردیس دانشگاه شهید بهشتی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی بدون آزمون می پذیرد

ثبت نام پردیس شماره ۲ دانشگاه شهیدبهشتی در گروه‌های آموزش های الکترونیکی، هنر، کشاورزی، علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی برای سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ از امروز انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه شهید بهشتی از بین داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از طریق بررسی سوابق تحصیلی، مصاحبه و در صورت نیاز برگزاری آزمون اختصاصی ورودی در پردیس ۲ خود واقع در تهران برای سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ دانشجو می پذیرد.

علاقه مندان می توانند از امروز شنبه ۱۸ خرداد با مراجعه به وبگاه پردیس دانشگاه بهشتی به نشانی http://www.sbu.ac.ir/Default.aspx?tabid=5995  نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

دانشگاه شهید بهشتی در رشته ها و گرایش های  تحصیلی گروه‌های، آموزش های الکترونیکی، هنر ، کشاورزی، علوم پایه، علوم انسانی ، فنی و مهندسی برای سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ دانشجوی کارشناسی ارشد می پذیرد.

شهریه مقطع کارشناسی ارشد پردیس شماره ۲دانشگاه شهیدبهشتی

گروه آموزشی شهریه ثابت به ریال  شهریه متغییر هر واحد نظری به ریال شهریه متغییر هر واحد عملی یا آزمایشگاهی به ریال شهریه پایان نامه به ازای هر واحد به ریال
علوم انسانی   ۲۲/۴۰۰/۰۰۰ ۲/۲۸۰/۰۰۰ ۴/۵۶۰/۰۰۰ ۴/۵۶۰/۰۰۰
سایر گروه ها ۲۸/۰۰۰/۰۰۰ ۲/۲۸۰/۰۰۰ ۴/۵۶۰/۰۰۰ ۴/۵۶۰/۰۰۰

پرداخت شهریه ثابت در هر نیم سال تحصیلی الزامی است و شامل زمان مرخصی تحصیلی، فرصت مطالعاتی و یا اخذ واحدهای جبرانی و زبان می شود.

در صورت حذف ترم، انصراف و یا اخراج دانشجو در هریک از مراحل تحصیل و به هر دلیل وجوه دریافتی از دانشجو بابت شهریه مسترد دروس ثبت نام شده نخواهد شد، در موارد خاص با نظر کمیسیون موارد خاص دانشگاه تمام یا بخشی از هزینه مسترد می شود.

مبلغ شهریه دریافتی شامل هزینه های مسکن، ایاب و ذهاب، تغذیه، کتاب و سایر هزینه های دانشجویی نمی شود.

شهریه هر واحد از دروس پیش نیاز، جبرانی و درس زبان انگلیسی در صورت نیاز مطابق شهریه دوره شبانه هر واحد نظری دوره است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا