فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۴

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با انتشار اطلاعیه های سه گانه اعلام کرد :

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ۱۳۹۴

ثبت نام این مرحله از فراخوان از ۱۱ تا ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۴ انجام خواهد شد

اطلاعیه شمارۀ یک
فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۴

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در راستای تکمیل ظرفیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از کلیه متقاضیان واجد شرایط در مراکز استان­های مذکور در اطلاعیه شماره ۲ که آمادگی ایجاد دفتر و ارائه خدمات مورد نظر را دارند، دعوت به همکاری می نماید. مهلت ثبت نام  از مورخه ۱۱/۰۵/۱۳۹۴ لغایت ۳۱/۰۵/۱۳۹۴ به مدت ۲۰ روز می­ باشد. ثبت نام فقط از طریق سامانه اینترنتی www.adliran.ir انجام می شود.

 اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۳ از طریق سامانه اینترنتی www.adliran.ir  قابل دریافت است.

پاسخ گویی به سئوالات تنها از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸ امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس با تلفن‌های غیر مرتبط پاسخ داده نمی‌شود.   

مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نمی باشد و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه اینترنتی اقدام خواهد شد.

فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه اینترنتی www.adliran.ir اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه ها از نظر مرکز غیر قابل استناد است.


اطلاعیه شماره دو
فهرست تکمیل ظرفیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان ها

فهرست استان هایی که دارای ظرفیت تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می باشند به شرح ذیل است:

ردیف استان
۱ ایلام
۲ چهارمحال و بختیاری
۳ خراسان جنوبی
۴ قزوین
۵ مرکزی
۶ همدان
۷ یزد

اطلاعیه شماره ۳
شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی

شرایط عمومی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی به شرح ذیل است :

۱ – تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲ – التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه

۳ – تدین به دین مبین اسلام و التزام عملی به احکام و اخلاق اسلامی

۴ – عدم اعتیاد به مواد مخدر

۵ – عدم سوء پیشینه کیفری

۶ – دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد

۷ – توانایی جسمی و روحی لازم

شرایط اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی به شرح ذیل است :

۱ – دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضایی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا مدرک سطح دو یا بالاتر از حوزه های علمیه

۲ – داشتن حداقل بیست و پنج سال سن

۳ – دارا بودن پنج سال سابقه کار مرتبط

۴ – دارا بودن اطلاعات پایه و مهارت کار با رایانه

علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی فوق، افرادی که دارای سوابق خدمتی تایید شده باشند به تشخیص اداره کل خدمات قضایی، در اولویت قرار دارند.

توجه: دریافت پروانه و اشتغال در دفتر برای افراد ذیل ممنوع می باشد :

۱ – وکلای دادگستری و مشاوران موضوع ماده ۱۸۷ و کارشناسان رسمی دادگستری

۲ – قضات و سردفترانی که به انفصال دائم محکوم شده و این محکومیت قطعیت یافته است

۳ – شاغلان به امر تجارت طبق تعریف ماده ۲ قانون تجارت

۴ – کارمندان و مستخدمان دولت و کارمندان موسسات عمومی غیردولتی

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

    1. درشهر من به کسی مجوز دادن که دفتر اسناد رسمی داره اون شده دو شغله من فوق لیسانس بیکارم عدالت کجاییی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا