زمان ثبت‌نام و تشکیل پرونده قبول‌شدگان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- زمان ثبت‌نام و تشکیل پرونده قبول‌شدگان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش اختبار، مرحله تستی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه روز ۳ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد. نتایج این آزمون امروز چهارشنبه ۲۶ مهر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون، چنانچه جزء پذیرفته‌شدگان هستند، می‌بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۳۰برای انجام ثبت‌نام و بارگذاری مدارک به سامانه جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به نشانی:  jazb.23055.ir مراجعه کنند.

بر اساس اعلام مرکز وکلای قوه قضاییه، مسئولیت و تبعات عدم ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در تاریخ اعلامی، بر عهده داوطلب خواهد بود.

بیشتر بخوانید

قوانین عام و خاص حقوقی و کیفری منبع آزمون وکالت پایگاه اختبار شامل کلیه قوانین از منابع اعلام شده مرکز وکلای قوه قضاییه با آخرین اصلاحات همراه با آرای وحدت رویه می‌باشد.

کتاب قوانین عام و خاص حقوقی منبع آزمون وکالت هوشیار

کتاب قوانین عام و خاص کیفری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه هوشیار

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید اگ کسی اطلاع داره میشه بگه ک مصاحبه داره یانه ؟ممنون میشم اگ داره بگین راجب چی هست چطوریه؟

  2. سلام – بنده علیرغم شرایط سخت کاری و کمبود شدید وقت مطالعه و سرپرستی خانواده، در آزمون مرکز وکلا شرکت کردم و چون فرصت مطالعه محدودی داشتم دروسی که ضریب ۳ داشت رو بیشتر خوندم یعنی حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی که بالای ۵۰ درصد زدم، اساسی ۶۰ درصد و کیفری و تجارت هم ۲۰ درصد زدم ولی با اختلاف حدود ۱۰۰ نمره حد نصاب قبولی رو کسب نکردم و رتبه ام حدوداً ۱۳۳۰۰ شد. با توجه به اینکه اکثر داوطلبان در هر دو آزمون شرکت کردند و فرض بگیریم حداقل ۳۰ درصد اونها در هردو قبول شدند و اکثراً هم کانون رو برای کارآموزی و اشتغال انتخاب کنند، آیا احتمال داره رتبه های بعدی به عنوان پذیرفته شده انتخاب بشن؟ در غیر این صورت تعداد قبولی های مرکز وکلا به زیر ده هزار نفر خواهد رسید و عملاً موضوعی که ماههاست به اشتباه در جامعه تبلیغ میشود مبنی بر اینکه قانون تسهیل تعداد قبولی روهارو چند برابر کرده و با درصدهای بسیار پایین و سفید قبول میشوند منتفی میشه. استدعا دارم این مساله در اولین فرصت از سوی نهادهای متولی پیگیری و اطلاع رسانی بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا