۱۱۰۰ کارآموز قضایی تا پایان سال ۱۳۹۴ وارد دستگاه قضایی می شوند

قائم مقام مرکز آموزش قوه قضاییه گفت :

۱۱۰۰ کارآموز قضایی تا پایان سال ۱۳۹۴ وارد دستگاه قضایی می شوند

پایگاه خبری اختبار – قائم مقام مرکز آموزش قوه قضاییه در مراسم تحلیف ۱۴۱ نفر از کار آموزان قضایی دوره های ۱۷۳ و ۱۷۴ تهران و دوره های ۷،۸،۹ کرمانشاه گفت: با پایان یافتن سال ۹۴ دوره فارغ التحصیلی و کارآموزی ۱۱۰۰ نفر از دانشجویان به پایان می رسد و این افراد وارد سیستم قضایی کشور می شوند.

به گزارش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه؛ "حجت الاسلام و المسلمین سید توحید عاملی" قائم مقام مرکز آموزش قوه قضاییه گفت: در مراسم امروز ۱۴۱ نفر از افراد واجد شرایط دوره کارآموزی خود را به پایان رساندند و به این ترتیب جمع افراد کارآموز امسال به ۶۰۰ نفر می رسد.

وی افزود: از این ۱۴۱ نفر ۱۵ نفر دارای مدرک دکتری یا دانشجوی دکتری هستند ۳۰ نفر از طریق جذب اختصاصی نخبگان پذیرفته شده اند و تعداد ۲۷ نفر هم از طریق دانشگاه علوم قضایی پذیرفته شده اند.

حجت الاسلام عاملی ادامه داد: با احتساب کارآموزان امروز از ابتدای سال ۹۴ تا کنون ۶۰۰ نفر وارد دستگاه قضا شده اند و تا پایان سال این رقم به ۱۱۰۰ نفر افزایش می یابد.

وی همچنین در خصوص آمار کارآموزان سال ۹۵ گفت: در سال ۹۵ تعداد ۱۰۶۵ نفر فارغ التحصیل خواهیم داشت که باعث برطرف شدن بخش زیادی از مشکلات مربوط به کمبود نیروی انسانی خواهد شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

    1. با سلام و وقت بخیر..

      اتفاقا سیاست جذب قضات همچنان ادامه دارد…و در سال آینده نیز آزمون برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا