نماد سایت پایگاه خبری اختبار

تاکید دوباره سخنگوی سازمان سنجش بر عدم لغو آزمون وکالت ۹۹

عدم فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور که دیروز در مصاحبه با فارس از عدم تعویق آزمون وکالت خبر داده بود امروز هم در مصاحبه دیگری به باشگاه خبرنگاران جوان گفت که آزمون وکالت با هماهنگی‌های صورت گرفته با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر برگزار خواهد شد و بالا رفتن آمار تعداد شهرهای قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی‌شود.

به گزارش اختبار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه زرین‌آمیزی در واکنش به بالا رفتن آمار شهرهای قرمز و حواشی پیرامون احتمال لغو شدن آزمون وکالت، گفت: بالا رفتن آمار تعداد شهرهای قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود.

او در ادامه اظهار کرد: آزمون پروانه وکالت وکلای دادگستری با هماهنگی با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر در ۸۴ شهرستان در صبح روز جمعه ۲۰ فروردین  برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون وکالت صبح روز جمعه ۲۰ فروردین از ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته می‌شود، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش توضیح داد: با افزایش شهرهای محل برگزاری آزمون، جابجایی خارج از استانی نداریم و تردد بین شهری هم به حداقل رسیده است.

این مقام مسئول گفت: هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد متقاضیان شرکت در این آزمون انجام شده و بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان جهت حاضر شدن در شهر محل آزمون وجود ندارد.

خروج از نسخه موبایل