شهرهای محل برگزاری آزمون وکالت ۹۹

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش در اطلاعیه ای از برگزاری آزمون ‌کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ در صبح روز جمعه مورخ ۲۰/۱/۱۴۰۰ در ۸۴ شهرستان خبر داد. لیست شهر های محل برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در ادامه منتشر شده است.

گفتنی است تعداد حوزه های آزمون نسبت به مرحله قبل برگزاری آزمون (اسفند۹۹) از ۳۱ حوزه به ۸۴ حوزه افزایش یافته است.

کم بودن تعداد حوزه‌های برگزاری، دلیلی بود که از سوی مسئولان وزارت بهداشت برای تغییر زمان آزمون وکالت از ۲۲ اسفند به ۲۰ فروردین اعلام شده بود. در همین راستا روز ۱۹ اسفند کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از تغییر زمان برگزاری آزمون وکالت به دلیل محدودیت تعداد حوزه های امتحانی و تمرکز آزمون در مراکز استانها و تراکم داوطلبان در هر حوزه خبر داده  و گفته بود:

«در این آزمون بیش از ۸۱ هزار و ۵۰۸ داوطلب در ۳۱ حوزه امتحانی متمرکز در مراکز استانها باید شرکت کنند که مطابق نظر کارشناسی معاونت بهداشت وزارت بهداشت در سطح ارزیابی ریسک فعلی همه گیری کرونا در اغلب استان‌ها این تردد و تراکم در حوزه های امتحانی در استانها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تناسبی ندارد و مشکل ساز خواهد بود لذا موضوع به سازمان سنجش کشور اعلام شده و آزمون مذکور به تعویق خواهد افتاد.»

به نظر می‌رسد اینک با افزایش قابل ملاحظه حوزه‌های برگزاری، این ایراد برطرف شده و مانعی برای برگزاری آزمون در روز ۲۰ فروردین وجود ندارد.

در اطلاعیه منتشر شده در تارنمای سازمان سنجش جزییات دریافت و رفع نقص کارت آزمون نیز اعلام شده است.

متن کامل اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ را در ادامه بخوانید.

جزییات دریافت و رفع نقص کارت آزمون وکالت ۹۹

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. خب خداروشکر این افرادی که تمام عید جاده ها رو اشغال کردند و روز ۳۱ اسفند در حجمی عید دیدنی رفتند که تمام کوچه هایی که ساختمانها پارکینگ داره پر از ماشین مهمانان بود و سیزده بدر جدولهای خیابون رو محل پیک نیک قرار دادند یه سری بیگانه بودند که مثل ما ایرانیا در مورد ویروس کرونای انگلیسی اطلاعات نداشتند!!!!شخصی که نگران یا مثل بنده مشکل زمینه ای داره سال بعد شرکت کنه اما اون بندگان خدایی که برخلاف ۸۰ هزار نفر سیاهی لشکر با فشار زیاد درس خوندن چه گناهی دارند؟چون من و شما درس نخوندیم یا برای سلامتیمون اشکالی هست همه باید محروم بشن؟؟ این انتخابه با دستبند کسی رو سر جلسه آزمون نمیبرند کسانی که نگرانند همون سال بعد برن

  2. من با تعویق اول و دوم جدا از مبحث کرونا بخاطر حجم بالای مطالب خیلی خوشحال بودم. با اینکه بیشتر از یک ساله مرتب و بدون حتی یک روز وقفه خوندم اما چون بخاطر کرونا کلاسای آموزشگاهها عقب افتاده بود و جمع بندی حجم عطیم مطالب و قوانین تو مدتی محدود کار مشکلی بود ولی خدا رو شکر در این مدت به جمع بندی و مرور رسیدم و آماده آزمونم هر چند بخاطر استرسی که دارم ترجیح میدم یکی دو هفته هم فرصت بیشتری داشتم. آرزوی موفقیت برای همه دوستان دارم.

  3. من حوزه امتحانی مو موقع ثبت نام کرمان مشخص کردم ولی محل اقامتم استان خوزستانه.
    حوزه امتحانی چطوری تعیین میشه؟
    چون تو این فرم منتشر شده مثل اینکه حوزه رو با توجه به محل اقامت مشخص کردن و زمان ثبت نام اصلا همچین برنامه ای نبود فکر نمیکردم تاثیر داشته باشه
    لطفا اگر اطلاع دارید که چطور تعیین میشه در این حالت یا چه کار میتونم بکنم راهنمایی کنید

  4. سلام
    زیاد خوشحال نباشید اگر هفته بعد تهران و شهرها نارنجی ماند مشکلی نیست.
    ولی اگر قرمز شد که باز عقب میوفته.
    و این طور که مشخصه متاسفانه وضعیت شهرها قرمز میشه.
    در وضعیت قرمز تا حالا هیچ امتحانی برگزار نشده.

    1. سلام خسته نباشید . کسانی که برا آزمون بانک تجارت هم ثبت نام کردن تو بعضی استان ها رشته حقوق هم میتونست ثبت نام کنه الان هر دو آزمون در یک روز باید چیکار کنیم چقد بلاتکلیفی اخه بعدشم شهرهای برگزرای ازمون ما از دیروز قرمز شدن باید جیکار کنیم

  5. انشالله وبه امید خدا به تعویق میوفته..والله من خوندم ولی از عواقبش میترسم..یدرصد احتمال بدین تو سالن محل برگزاری امتحان چند نفر بیمار باشن..این امتحان داده میشه ومیره ولی عواقبش گریبان اون خانوادهای بدبختیه که تو خونه چند عضو دارای بیماری زمینه ای هستن..من میدونم الان دوستانی هستن ک یا به حرف من خورده میگیرن یا فحش میدن یا ابراز ناراحتی میکنن..ولی دوستان یادمون باشه همچیو فدای خواسته های شخصیمون نکنیم..یاعلی🙏

  6. اتفاقا وقتی بیماری هست چه ربطی به افزایش حوزه امتحانی داره ویروس انگلیسی رو نباید ساده گرفت انتقالش خیلی بیشتره

  7. با سلام حتی اگر در همین تاریخ هم ازمون برگزار بشه با تعداد کم قبولی و بقیه حواشی امیدی بهش نیست از پارسال مهر ماه داریم میخونیم الانم معلوم نیست چیزی به خاطر داشته باشیم چرا ظرفیت رو بیشتر نکردن برای برخی از شهر ها؟ یعنی هیچ فرقی براشون نداره داوطلبان این دوره چندین ماه معتل شدن؟هر سال موضوعات و مسائل بیشتری برای رسیدگی در دادگاهها مطرح میشه و حجم پرونده ها بیشتر ولی و تعداد شرکت کننده ها هم بیشتر یه تناسبی باید بینشون باشه ادمهای زیادی هم هستن که به کمک مشاورین وکلا احتیاج دارن ولی به خاطر زیاد بودن هزینه از پسش بر نمیان خیلی از حق ها داره نا حق میشه چون کسی وقت و حوصله و سواد دادگاه رفتن و شکایت کردن ندارن

  8. دیگه چه بهانه ای می‌خوان بیارن …با زندگی ماها بازی میکنن
    این ها چطور مسافرت و همه چیز را آزاد گذاشتن موقع آزمون میشه همه یاد کرونا میفتن

  9. خوب این کارو سازمان سنجش ازسالهای قبل انجام می داد باتوجه به هزینه هایی که برا برگزاری آزمونها می گیرن وهیچ گونه خدمات قابل توجهی ام به داوطلبان ارائه نمی دن.

  10. کسانی که در زمان ثبت نام حوزه ای غیر از استان محل سکونت را به دلیل نزدیکی محل سکونت با آن انتخاب نموده و اکنون با این تعدد حوزه در نزدیکی شهر محل اقامت آنها حوزه جدید اعلام شده چه کنند؟مثال : ساکن رامسر (در مازندران)بدلیل نزدیکی به رشت (گیلان) محل اقامت را رشت تعیین نموده که اکنون با افزایش حوزه (چالوس در مازندران) باید به رشت عزیمت کند!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا