تمدید مهلت ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی (فراخوان اردیبهشت ۱۴۰۱)

پایگاه خبری اختبار- ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور فراخوان اردیبهشت ۱۴۰۱ تا روز سه شنبه ۴ مرداد تمدید شد.

به گزارش اختبار، مرکز جذب اعضای هیات عملی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت ثبت نام متقاضیان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور مربوط به فراخوان جذب اردیبهشت ۱۴۰۱ تا روز سه شنبه ۴ مرداد ساعت ۱۴ تمدید شد.

 ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم از روز دوشنبه بیستم تیرماه شروع شده و متقاضیان می‌توانند بعد از مشاهده اعلام نیاز دانشگاه ها از صفحه نخست سامانه جذب، درصورت وجود اعلام نیاز متناسب با رشته گرایش خود، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند.

لازم به یادآوری است که قبل از مشاهده اعلام نیازها بایستی آخرین مدرک تحصیلی خود را در بخش رزومه  ثبت کنید تا سامانه بتواند اعلام نیازهای متناظر با سطح مدرک تحصیلی شما را نمایش دهد. همچنین یادآور میشود امکان عودت وجه ثبت نام به هیچ وجه وجود ندارد لذا قبل از پرداخت وجه حتما از وجود اعلام نیاز متناسب با رشته گرایش خود اطمینان حاصل کنید. توصیه می‌شود متقاضیان قبل از انتخاب نهایی شرایط عمومی و اختصاصی انتخاب های خود را مطالعه نمایند.

گفتنی‌ست دو مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر افزایش سن جذب برای عضویت در هیأت علمی تا ۴۵ سال و امتیاز تأهل و داشتن فرزند در جذب اعضای هیأت علمی نیز به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و در این فراخوان اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان شرکت در فراخوان جذب که خارج از کشور سکونت دارند و موفق به انجام و یا تکمیل فرآیند دریافت کارت ملی هوشمند نشده‌اند می‌توانند با ارسال تصویر گذرنامه و کارت ملی خود به آدرس jazb@msrt.ir نسبت به دریافت لینک ثبت نام اقدام کنند، لازم به ذکر است که لینک ثبت نام حداکثر بعد از ۲۴ ساعت از زمان ارسال مدارک به آدرس پست الکترونیکی داوطلب ارسال خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام و عرض خداقوت

    از سایت خبری بسیار خوبتون و اخبار به روز حقوقی این سایت بسیار سپاسگزارم.
    مدتی است که ایمیل های این سایت برای بنده ارسال نمی شوند.
    لطفا این مشکل را رفع بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا