جزئیات برگزاری «امتحان مجدد مجازی» در دانشگاه آزاد

معاون دانشگاه آزاد: با دانشجویان درگیر کرونا مدارا می‌شود

پایگاه خبری اختبار- معاون دانشگاه آزاد گفت: بنا داریم برای دانشجویانی که در امتحانات مجازی این نیمسال به اینترنت دسترسی نداشته اند، در تابستان و یا ترم آینده امتحان مجدد برگزار کنیم.

به گزارش اختبار به نقل از مهر، جواد علمایی از امکان برگزاری امتحان مجدد برای دانشجویانی خبر داد که به هر دلیلی نتوانسته اند در امتحانات مجازی شرکت کنند.

معاون دانشگاه آزاد در همین رابطه توضیح داد و افزود: به طور مثال ممکن است دانشجو به هر دلیلی در زمان امتحان به اینترنت دسترسی نداشته و یا اینکه وسیله مورد نظر (لپ تاپ) امکان شرکت در امتحانات مجازی را نداشته باشد. حتی ممکن است در زمان امتحان اینترنت دانشجو قطع شود که البته باید بررسی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

معاون دانشگاه آزاد افزود: باید امتحانات برگزار شود و به پایان برسد تا پس از آن از تعداد دانشجویانی که نتوانستند در امتحانی شرکت کنند، برآوردی داشته باشیم.

علمایی در ادامه گفت: برای زمان برگزاری امتحان مجدد دو گزینه احتمالی وجود دارد؛ نخست اینکه اگر تعداد دانشجویان  کم باشد در یک تاریخ مشخص، امتحان مجدد را برای دانشجویان برگزار کنیم و در حالت دوم اگر تعداد درخواست ها زیاد باشد، احتمالا امتحان را در ترم بعد برگزار خواهیم کرد و نمره امتحان نیز برای همین نیمسال ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با فرایند اجرایی این موضوع قرار است جلسه ای برگزار شود، خاطرنشان کرد: در نهایت گزینه ای را انتخاب خواهیم کرد که به نفع دانشجویان باشد؛ چرا که در شرایط کنونی برنامه ریزی ما در جهت کمک به دانشجویان است.

علمایی در ادامه خاطرنشان کرد: در ارتباط با دانشجویانی که درگیر با کرونا بوده اند و نتوانسته اند در امتحانات حضوری شرکت کنند، بررسی های لازم صورت خواهد گرفت اما اصل مدارا با این دانشجویان در دستور کار ما قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینجانب روز ۲۱بهمن امتحان سه واحدی داشتم ساعت ۱۱صبح ،در بازه زمانی ۴۵دقیقه ومدت زمان امتحان ۳۰دقیقه، تا پنج دقیقه به موقع امتحان سایت راباز کردم حتی وارد میز کار شدم ولی درساعت ۱۱به بعد بدلیل ترافیک زیاد دانشگاه نتوانستم وارد بشوم ،بااسناد ومدارک به دانشگاه رفتم قبول نکردند که دوباره امتحان بدهم گفتند چون فقط تویک نفر هستی نمیشود بااینکه قبول داشتند مشکل از سایت بوده،آیا این ظلم در حق یک دانشجو کارمند اون هم کادردرمان بیمارستانی که چند شب پشت سرهم شیفت بودم تااون روز بتوانم در امتحان حاضر باشم نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا