جزییات تکمیل اطلاعات قبول‌شدگان اولیه آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- جزییات تکمیل اطلاعات قبول‌شدگان مرحله تستی آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ اعلام شد. این آزمون روز ۲۲ مهر سال جاری برگزار و نتایج آن در ۹ دی‌ماه منتشر شد.

به گزارش اختبار، پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی کارشناسان رسمی سال ۱۴۰۰ از روز ۱۰ دی ماه به مدت ۱۰ روز فرصت دارند از طریق لینک زیر اطلاعات خود را برای انجام ادامه مراحل در سامانه جذب مرکز تکمیل کنند.

برای ورود به سامانه پیش ثبت نام پروانه کارشناسی با آزمون سال ۱۴۰۰ کلیک کنید

بر اساس آنچه از سوی مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه اعلام شده، این اطلاعات شامل ریز سوابق تحصیلی، شغلی، فرهنگی و اطلاعات هویتی و ارتباطی و نیز تکمیل پرسشنامه شخصیت است.

برای انجام مراحل مصاحبه و استعلامات مربوط به جذب هزینه در نظر گرفته شده ۴/۵۰۰/۰۰۰ ریال است که از طریق سامانه جذب این هزینه نیز باید پرداخت شود.

از آنجا که انجام مراحل ثبت نام در سامانه جذب نیازمند صرف چند ساعت زمان است حتما تمامی این مراحل را خودتان انجام دهید و به هیچ عنوان از طریق دیگران یا مراجعه به متصدی کافی نت اطلاعات را تکمیل نکنید.

در صورت نیاز می‌توانید در چند مرحله و روزهای متعدد به سامانه مراجعه کنید و اطلاعات ناقص را تکمیل نمایید لذا هر چه سریعتر ثبت نام خود را شروع کنید تا در صورت نیاز به مراجعه مکرر در ساعات پایانی دچار مشکل نشوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا