خدمات آموزش مجازی موسسۀ «استاد آنلاین»

در گفتگو با پایگاه خبری اختبار اعلام شد :

موسسۀ «استاد آنلاین» خدمات آموزش مجازی به داوطلبان آزمون های حقوقی ارائه می کند

پایگاه خبری اختبار – به گفته خانم هاشمی از مسؤولین موسسه حقوقی استاد آنلاین برخی از اهداف این موسسه به این شرح هستند:

۱. صرف کمترین هزینه برای داوطلبان آزمون های حقوقی

۲. کیفیت بالای کلاس های مجازی در بهره بری کامل داوطلب از مطالب با دقت و تمرکز در فضای آرام منزل

۳. ارائه خدمات رایگان در سایت موسسه حقوقی استاد آنلاین

سرکار خانم هاشمی در ادامه گفتگو با پایگاه خبری اختبار اعلام کرد: موسسه استاد آنلاین با توجه به حجم بالای مطالب و در جهت بهینه کردن وقت و هزینه داوطلب ارائه این نوع خدمات آموزش حقوقی جدید را به داوطلبان بیشنهاد  کرده است.

خانم هاشمی در ادامه اضافه کردند: موسسه استاد آنلاین در راستای سهولت دستیابی داوطلبان آزمون های حقوقی اقدام به تهیه و ضبط و تدوین ویدیویی کلیه دروس آزمونی آزمون های حقوقی کرده که در این راستا از مشغله داوطلبان اعم از رفت و آمد برای عزیزان تهرانی و همچنین رفت و آمد و هزینه اقامت داوطلبان شهرستانی کاسته و کلاس های حضوری را به منزل داوطلبان آورده تا در فضای آرام منزل به دور از هیاهو و شلوغی کلاس اساتید که اغلب به خاطر تعداد زیاد دانشجو از کیفیت آن کاسته می شود، با دقت فراوان به یادگیری بپردازند. به این ترتیب در فضای انفرادی بین داوطلب و استاد، داوطلب بدون دغدغه به یادگیری هر چه بهتر دروس اقدام می کند.

همچنین در کنار این خدمات قوانین خاص به روز آرا وحدت رویه و نمونه آرای وحدت رویه و نمونه جزوه هایی که برخی اساتید موسسه تدریس کرده اند در سایت قرار داده و داوطلب می تواند به صورت رایگان از آن بهره مند شود در ادامه این موسسه برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف عزیزان در آزمون های حقوقی اقدام به تهیه کلیپ هایی از برخی مباحث حقوقی از دروس مختلف در کانال این موسسه کرده و در اختیار داوطلبان قرار داده است.

این موسسه در راستای کاهش هزینه های داوطلب و دقت بیشتر در یادگیری دروس این نوع کلاس انفرادی را به داوطلبان پیشنهاد می کند که در آن تمرکز بالا در کلاس به صورت یک کلاس خصوصی برای داوطلب می باشد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی موسسه استاد آنلاین می توانند با شماره تلفن های ۶۶۰۳۰۸۸۱ – ۰۲۱ و  66031509 – 021 تماس بگیرند.

نسخه اندروید اپلیکیشن استاد آنلاین را می توانید از اینجا دانلود کنید.

می توانید کانال اطلاع رسانی استاد آنلاین را از اینجا دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا