دفترچه راهنمای نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- دفترچه راهنمای ثبت‌نام‌ و شرکت در‌ نهمین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ۱۴۰۰ منتشر شد.

برای دانلود دفترچه راهنمای نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰ کلیک کنید

ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی از امروز آغاز خواهد شد و تا یک هفته (۲ اسفند) ادامه خواهد داشت.

طبق این اطلاعیه آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش روز ۱۶ اردیبهشت و رشته‌های شغلی سایر دستگاه ها در روز ۳۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت نام

هزینه ثبت نام در نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ برابر با ۱۲۵.۰۰۰ تومان می باشد.

امتیاز تاهل و فرزند در نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

طبق بند مربوط به امتیازات شرکت در نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ به ازای تاهل و نیز هر فرزند دو (۲) درصد، مجموعاً حداکثر تا ده (۱۰) درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه می شود.

تذکر: امتیازات مطروحه در بند فوق مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ۲.۵ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک می باشد.

 زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آن:

با توجه به اینکه نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در دو زمان جداگانه برگزار می شود، ضروری است متقاضیان به توضیحات ذیل توجه نمایند:

رشته های شغلی وزارت آموزش و پرورش:

کارت شرکت در امتحان مذکور برای رشته های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش از روز سه شنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون استخدامی برای رشته های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۱۶/۰۲/۱۴۰۱ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود.

رشته های شغلی سایر دستگاه های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش:

کارت شرکت در امتحان مذکور برای رشته های شغلی سایر دستگاه های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش از روز سه شنبه مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون استخدامی برای رشته های شغلی سایر دستگاه های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۳۱/۰۴/۱۴۰۱ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. عزیز سلام شرایط سنی برا کسایی که اموزشیار نهضت سواد اموزیرشته لیسا نس اموزش ابتدایی هستند همینه یا سابقشون از شرایط سنی کم می شه

  2. سلام ببخشید این چه دفترچه استخدامیه چرا مدرک دیپلم استخدام ندارد مگه ما چه گناهی کردیم که به دلیل مشکلات مالی و پدر بیمارم نتونستم بیشتر از دیپلم بخونم خواهشاً رسیدگی فرمایید

  3. سلام و عرض ادب ،ببخشید من مدرکم دیپلم و سنم ۲۷ هستش ،میخوام تو این آزمون شرکت کنم ،یه تبصره ای چیزی نیست که بتونم شرکت کنم

  4. س. چرا نباید درمورد صنعت گردشگری وتوریست هیچ استخدامی وشغل دولتی وجودداشته باشه؟!! پس چرا توی دانشگاه تدریس میشه که یکی مثل منه بدبخت وقتمو جوونیمو بذارم پاش آخرم بیکار،! البته خیلی از رشته ها بیکاری آخرش زیاده هیچکسم توی ایران سرجای اصلی خودش نیست واقعا!!!خدا کنه خدا خودش درست کنه اگه هست

  5. سلام خوبین
    ببخشید رشته تربیت معلم قران مجید زیر مجموعه کدوم شاخه هست؟؟
    سال قبل و سال قبلترش تا جایی ک من دیدم زیر مجموعه علوم تربیتی بوده
    ولی الان چیزی مشخص نشده
    لطفاً اصلاحیه بزنین
    اگ تو این زمینه میدونین کمکم کنین کلی زحمت کشیدم بخدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا