آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۲ نفر برگزار می‌شود + دفترچه راهنما

پایگاه خبری اختبار- سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری نیز برای تکمیل و تقویت نیروی انسانی مراکز جدیدالافتتاح و نیز مراکز موجود بیمه‌ای و درمانی خود در سراسر کشور، نیروی انسانی مورد نیاز را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

به گزارش اختبار، بر اساس دفترچه راهنمای منتشر شده آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از عصر روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ششم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

 آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی روز جمعه ۳۱ فرودین ماه به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

طبق اعلام سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی، در مجموع ۴۹۰۲ نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، جذب سازمان تأمین‌اجتماعی می‌شوند که ۳۵۶۰ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و مابقی برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته خواهند شد. در بخش درمان نیز حدود ۱۰۰ نفر پزشک و ۱۶۰۰ نفر پرستار در این فرایند جذب می‌شوند و مابقی ظرفیت این بخش مربوط به سایر مشاغل رسته درمان خواهد بود.

جزئیات ثبت نام آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی

شرایط سنی:

دارا بودن حداقل بیست (۲۰) سال تمام
– حداکثر سی و پنج سال (۳۵) تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناس ی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ا ی(متولدین ۱۳۶۷/۱۱/۲۶ به بعد)
– بر اساس مجوز هیات مدیره سازمان در خصوص برخی مشاغل تخصصی تصر یح شده، حداکثر چهل (۴۰) سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکترای تخصصی پزشکی(متولدین ۱۳۶۲/۱۱/۲۶ به بعد)

هزینه ثبت نام

طبق دفترچه راهنما، مبلغ ۳٫۶۸۰٫۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام و ۲۰٫۰۰۰ ریال هزینه خدمات پیامکی اعلام شده است.

رشته های مرتبط با حقوق

برخی رشته های مورد جذب مرتبط با رشته حقوق عبارتند از:

 حقوق، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، حقوق قضایی (علوم قضایی)، حقوق (حقوق ثبتی)، حقوق شرکت های تجاری، حقوق اقتصادی، حقوق جزا و جرمشناسی، حقوق خصوصی،، حقوق دادرسی اداری و …

دفترچه راهنمای ثبت نام

جهت مشاهده جزئیات بیشتر دفترچه راهنمای ثبت نام را در لینک زیر مشاهده کنید:

دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی

جزوه آشنایی با سازمان تامین اجتماعی (مخصوص کارکنان جدیدالاستخدام)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا