آزمون مشاوران خانواده سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

پایگاه خبری اختبار- رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: آزمون مشاوران خانواده سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد تا مشاوران خانواده به تعداد مورد نیاز جذب شوند.

به گزارش اختبار به نقل از ایسنا، حسن عبدلیان پور جمعه ۲۰ مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مرکز به عنوان زیرمجموعه قوه قضاییه با ۸۰ هزار عضو یکی از تاثیرگذارترین نهادها در کل کشور است، عنوان کرد: در موضوع کارشناس نیز مراحل جذب انجام شده است و از طرفی شمار قابل توجهی مشاور خانواده نیز با این مرکز همکاری دارند.

برگزاری آزمون مشاوران خانواده در سال ۱۴۰۲

عبدلیان‌پور با یادآوری اهمیت ایجاد یک بانک اطلاعات حقوقی، گفت: سامانه «مسیر» برای ارائه مشاوره به زوج‌ها در راستای کاهش آمار طلاق راه‌اندازی شده که دو جلسه رایگان و دو جلسه دیگر اجباراً باید بعد از تقاضای طلاق بگذرانند و هدف ما ایجاد تاخیر برای پشیمانی زوج‌ها برای طلاق است. امسال نیز آزمون برگزار خواهد شد تا مشاوران خانواده به تعداد مورد نیاز جذب شوند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه‌ قضاییه همچنین با ارائه توضیحاتی در جذب مشاوران خانواده و راه‌اندازی مراکز مشاوره خانواده بیان کرد: بحث وکالت تخصصی به صورت ویژه شروع شده و به زودی اولین گروه از وکلای متخصص در حوزه‌های ورزشی، سایبری، قراردادی و غیره فارغ التحصیل می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. متاسفانه ما گروهی از مشاوران خانواده پذیرفته شده سال ۹۸ بلا تکلیف هستیم با این همه هزینه های گزاف و گران لطفا تکلیف مارو روشن کنید نه اینکه اقدام به پذیرش گروه جدید بنمایید.

  2. هنوز بعد از قریب به ۴ سال تکلیف کسانی که تو آزمون قبلی سال ۹۸، ۹۹ شرکت کردند، معلوم‌نشده و تحلیف صورت نگرفته و پروانه دریافت نکردند. با این آمار بحرانی طلاق و ضرورت تشریع در شروع بکار مشاوران خانواده، دلیل این‌همه تعلل معلوم‌ نیست چیه.
    کار بعمل برآید نه ….

  3. سلام… نتایج نهایی آزمون های ۹۸ و ۹۹ که داوطلبان تمام مراحل جذب را طی کرده اند هنوز در پرده ی ابهام قرار دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا